آمادگی پلیس کرمانشاه برای مدیریت موج بازگشت زائران اربعین

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس این استان برای مدیریت موج بازگشت زائران اربعین خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو در خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و آغاز بازگشت زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام پلیس استان کرمانشاه برای مدیریت موج بازگشت زائران در آمادگی کامل قرار دارد.

وی افزود: ۵۵۸ واحد گشتی انتظامی، راه و راهور در محورها و شهرهای محل تردد زائران برای خدمات رسانی به آنها حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس تا بازگشت همه زائران در صحنه خدمت رسانی به زوار باقی خواهند ماند.

سردار حاجیان با تاکید بر اینکه تردد زائران از مرز خسروی در امنیت کامل انجام می‌شود، بیان کرد: پلیس به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ۹ نقطه از مسیر تردد زائران نسبت به ایجاد پاسگاه‌های فرماندهی اقدام کرده است.

وی افزود: این محل‌ها در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین، کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو و گیلانغرب و سرپل ذهاب و یک پاسگاه مرکزی در قصرشیرین با هدف خدمات دهی هرچه بهتر و منظم‌تر به زائران اربعین ایجاد شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: این پاسگاه‌ها طی مدت پیاده‌روی اربعین به صورت شبانه‌روزی فعال و مشغول ارائه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

به گفته وی، یکی از وظایفی که بر عهده پاسگاه‌های فرماندهی گذاشته شده است، روان سازی مسیرهای محل تردد زائران و ارائه گزارش دقیق به آنها در خصوص وضعیت جاده‌ها و راه‌ها است.

سردار حاجیان خاطر نشان کرد: در این پاسگاه‌ها امکان ارتباط‌گیری سریع با دیگر دستگاه‌ها نظیر فرمانداری، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها، راهداری و… میسر است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه به افزایش ترددهای زائران در محورهای مواصلاتی این استان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۱۸۰ تیم پلیس راه و راهور در سطح محورهای مواصلاتی این استان حضور دارند.

به گفته وی، ۶۳۸ کیلومتر محور مواصلاتی در استان کرمانشاه توسط این تیم‌ها تحت کنترل و پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به اجرای طرح پلیس یاران اربعین برای اولین بار در کشور توسط انتظامی این استان، گفت: از ظرفیت ۵۴۴ نفر از پلیس یاران استفاده شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ