مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد:

هدف‌گذاری افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه مأموریت راهبردی و ملی این مجموعه، جهش تولید نفت و گاز است، گفت: افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت مهم‌ترین مأموریت‌ محول شده از سوی وزیر نفت است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محسن خجسته‌مهر امروز (شنبه، سوم شهریور) در نشست تکریم و معارفه مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات هرمز قلاوند در مدت تصدی این سمت، گفت: افزایش تولید به افزایش ثروت ملی منجر می‌شود و در این بخش مأموریت ویژه‌ای به‌عهده شرکت ملی نفت ایران گذاشته شده است.

وی افزود: وزیر نفت بر افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت در مجلس شورای اسلامی و نشست شورای معاونان نشان دهنده اهمیت بالای بخش تولید نفت و گاز است و در این زمینه کارکنان نفت همچون گذشته به تلاش شبانه‌روزی خود ادامه خواهند داد و مصمم هستیم تمام توان و ظرفیت خود را برای افزایش تولید نفت و گاز به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: تحقق اهداف صادراتی، تأمین خوراک واحدهای پالایش و پتروشیمی و تحقق منابع درآمدی سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ از مهم‌ترین‌های مأموریت‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است.

خجسته‌مهر با بیان اینکه بحث نظارت بر تولید یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها و رویکردهای شرکت ملی نفت است، گفت: حضور آقای علیخانی در سمت مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز آغاز دوره‌ای تازه در مأموریت‌های این مدیریت خواهد بود.

کسری نوری، مشاور وزیر نفت و سرپرست دفتر وزارتی نیز در این نشست ضمن ابلاغ پیام قدردانی وزیر نفت از زحمات هرمز قلاوند، بیان کرد: موضوع تولید در بخش بالادست از مهم‌ترین مأموریت‌های وزارت نفت در دولت چهاردهم است و در این زمینه افزون بر بهره‌مندی از توانمندی‌های آقای علیخانی، از تجارب آقای قلاوند نیز استفاده خواهیم کرد.

فرخ علیخانی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست با اشاره به اینکه دستاوردهای کاری در دوره مدیریت پتروپارس به بخش تولید نیز کمک شایانی خواهد کرد، برنامه‌های این مدیریت در بخش‌هایی مانند مناطق نفت‌خیز جنوب، غرب کارون و پارس جنوبی را تشریح کرد.

در پایان این نشست با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و سرپرست دفتر وزارتی وزارت نفت از زحمات قلاوند قدردانی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ