بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس برای تسهیل تردد زائران واگذار شد

اقتصاد ایران: امیر سرتیپ خوش قلب از خدمات نیروی پدافند هوایی ارتش به زائران اربعین در حوزه‌های ترابری، اطعام و حمل و نقل زائران اربعین حسینی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به زائران اربعین حسینی در حوزه‌های ترابری و اطعام زائران اربعین حسینی خدماتی را انجام داد.

امیر سرتیپ محمد خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جابجایی تجهیزات مواکب و انتقال زائران حسینی با استفاده از ظرفیت ترابری و ناوگان خودرویی سبک و سنگین پدافند ارتش تا بازگشت کامل هم‌وطنانمان ادامه دارد؛ پدافند ارتش با واگذاری بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم سرمایشی مطلوب گامی مثبت در راستای تسهیل تردد هموطنان‌مان برداشته است‌.

وی اضافه کرد: اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم در زمینه اعزام کادر درمان مجرب و توزیع اقلام دارویی مختلف در بیمارستان‌های سیار و صحرایی این نیرو مستقر در مرزهای کشور به صورت شبانه‌روزی خدمات متعدد پزشکی و درمانی به هموطنان‌مان ارائه کرده است.

امیرسرتیپ خوش قلب عنوان کرد: پدافند ارتش با استفاده از ظرفیت مطلوبی که در اختیار دارد در ارائه خدمات به سایر سازمان‌ها و مبادی مربوطه زیر نظر قرارگاه جهادی آل‌هاشم فعال و مثمر ثمر بوده است.

طبخ و توزیع بیش از ۱۰۸ هزار پرس غذای گرم

فرمانده گروه پشتیبانی آماد و ترابری رزمی نیروی پدافند هوایی اظهار کرد: علاوه بر طبخ و توزیع بیش از ۱۰۸ هزار پرس غذای گرم بین زائران اربعین حسینی (ع)، با توجه به گرمای هوا و به منظور جلوگیری از افت قند و گرمازدگی زائران، در این مدت ۱۲ هزار کیلوگرم انواع میوه‌های خنک فصل بین زائران توزیع شده است.

وی همچنین به توزیع یک هزار و ۷۰۰ قالب یخ برای خنک کردن میوه، آب معدنی و شربت بین مواکب نیروی پدافند هوایی اشاره کرد و افزود: روزانه ۶ هزار لیتر شربت خنک توسط مواکب نیروی پدافند هوایی ارتش بین زائران توزیع شده است.

فرمانده گروه پشتیبانی آماد و ترابری رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در مرز مهران یادآور شد: در ایستگاه صلواتی میدان اربعین فضای مناسب برای اسکان موقت زائرین با ظرفیت پذیرش شبانه روزی ۵۰۰ نفر و ۳۰۰ نفر بانو برپا شده است و تا کنون حدود ۶۰ هزار نفر به صورت متناوب در این محل استراحت و اسکان داشته‌اند.

وی در خصوص ارائه خدمات درمانی به زائران گفت: درمان سرپایی و سرم‌تراپی در اتاق سرد ۱۶ تخته سیار مستقر در پایانه برکت نیز در حال انجام است کرده و در صورت نیاز توسط آمبولانس مستقر به مراکز درمانی تخصصی اعزام می‌شوند.

سرهنگ صفری خاطرنشان کرد: پشتیبانی لجستیکی از موکب‌های مردمی و نظامی بوسیله تجهیزات و دستگاه‌های در اختیار شامل لیفتراک، خودرو کشنده، خودرو باری سبک و سنگین، خودروهای یخچال‌دار سبک و سنگین، خودرو تانکر حمل آب از دیگر اقدامات و خدمات نیروی پدافند هوایی ارتش در مرز مهران است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ