برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۶ نقطه شفت

اقتصاد ایران: شفت- فرمانده سپاه ناحیه شفت از برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۶ نقطه از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد نقدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه هر سال مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مناطق مختلف شهرستان شفت برگزار می‌شود، اظهار کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همچون سنوات قبل با عنوان دلدادگان اربعین حسینی در نقاط مختلف این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: معمولاً این مراسم از حرم یکی از امامزادگان، بقاع متبرکه یا مساجد شروع و عزاداران به سمت حرم امامزاده، بقاع متبرکه یا مسجد دیگر حرکت کرده و مردم با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در این مراسم شرکت می‌کنند.

نقدپور با اشاره به اینکه در ۶ نقطه از شهرستان شفت این مراسم معنوی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه در قالب پیاده روی اربعین حسینی و در برخی نقاط دیگر به صورت هیئت عزاداری در سطح شهر و محلات این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شفت افزود: با هماهنگی اعضای قرارگاه‌های محله اسلامی، دستگاه‌های متولی و خیرین جهت برپایی موکب هایی در مسیر این پیاده روی‌ها جهت خدمات رسانی برنامه ریزی شده است.

نقدپور در پایان با اشاره به پیام‌های پیاده روی اربعین حسینی افزود: یکی از پیام‌های پیاده روی اربعین حسینی ایجاد آمادگی و شور حسینی در مردم بوده تا به دشمنان فهمانده شود که هنوز آن شور حسینی در دل‌ها وجود دارد و مکتب عاشورا و امام حسین (ع) یک حقیقت همیشه زنده و جاری است که از مرز زمان و مکان عبور کرده و این شور و اشتیاق حسینی ریشه ظلم و استکبار جهانی را از بین خواهد برد و امروز به یک برنامه انسان ساز تبدیل شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ