بازگشت بیش از ۶۰۰۰ زائر اربعین حسینی توسط ناوگان مسافری مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۶۷ نفر معادل ۵۴ درصد از زائران حسینی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری این استان از مرز مهران به مرکزی بازگشته اند.

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس) مورد نیاز استان مرکزی در مرزهای غرب، تأمین شده و با همت و تلاش تمامی همکاران حاضر در مرز، شاهد تسهیل در بازگشت زوار به استان مرکزی هستیم و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: همچنین اکنون که شاهد رفت و بازگشت زوار به کربلای معلی هستیم، خدمات لازم در پایانه‌های مسافربری استان مرکزی و در پایانه مرزی برکت در مهران ارائه می‌شود.‌

بازگشت بیش از ۶۰۰۰ زائر اربعین حسینی توسط ناوگان مسافری مرکزی

جهانی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح اربعین تاکنون ۱۲ هزار و ۷۶۸ نفر زائر از مبدأ استان مرکزی به سمت پایانه‌های غربی کشور اعزام و همچنین ۶۷۶۷ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به استان مرکزی بازگشته‌اند.

وی گفت: بر اساس تحلیل داده‌های سامانه‌های هوشمند، حدود ۵۴ درصد از زائرانی که با ناوگان عمومی به عتبات عالیات اعزام شده بودند به استان باز گشته‌اند.

جهانی یادآور شد: ۳۲ اکیپ اعزامی از پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهر مهران به صورت شبانه روزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند که این اکیپ‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت ماشین آلات و تجهیزات مختلف به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ