سرقت با شگرد بیهوشی توسط ۲ زن

اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق زن جوان که با شگرد بی‌هوشی ۱۰ میلیارد ریال طلا سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده‌ای مهم، همکاران من در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به دستگیری دو زن جوان شدند که با استفاده از روش‌های ماهرانه و با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت طلاجات شهروندان می‌کردند.

وی افزود: اواخر مردادماه امسال، یکی از شهروندان تهرانی با مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی، شکایتی مبنی بر سرقت طلاهایش به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط دو زن آشنا مطرح کرد. شاکی ادعا کرد که یکی از این زنان با وی رابطه خانوادگی داشته و با بهانه دیدار، او را به پارکی در غرب تهران دعوت کرده است. در ادامه، با دادن آبمیوه مسموم، شاکی را بیهوش کرده و به همراه همدستش اقدام به سرقت طلاجات وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم مبارزه با سرقت‌های به عنف اداره پنجم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد. پس از بررسی‌های دقیق و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند. در نهایت، در یک عملیات ضربتی و با هماهنگی مقام قضائی، هر ۲ متهم در ترمینال جنوب تهران هنگام تلاش برای فرار به سمت جنوب کشور دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان که دارای سوابق متعددی هستند، در ابتدا اتهامات وارده را انکار می‌کردند اما در نهایت با ارائه دلایل و شواهد محکم، لب به اعتراف سرقت طلاجات شاکی کردند. همچنین متهمان عنوان کردند که طلاهای سرقتی را به یک دلال دلار و سکه در میدان فردوسی فروخته‌اند.

وی افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ