ضرورت انتخاب و معرفی مدیری توانمند برای استانداری آذربایجان‌شرقی

اقتصاد ایران: تبریز-رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت انتخاب و معرفی مدیری توانمند برای آذربایجان‌شرقی به‌عنوان نماینده ارشد دولت در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناختی که از دیدگاه‌ها و برنامه‌های رئیس‌جمهور سراغ دارم، مطمئنم ایشان استانداری قوی، توانمند و با اختیاراتی فراگیر برای استان انتخاب خواهند کرد.

وی با تأکید بر ضرورت انتخاب و معرفی مدیری توانمند برای آذربایجان‌شرقی به‌عنوان نماینده ارشد دولت در استان افزود: آذربایجان شرقی، استانداری با اختیارات حداکثری از سوی دولت نیاز دارد و این مطالبه ناظر بر جایگاه و اهمیت آذربایجان‌شرقی است.

نوین خاطرنشان کرد: این موضوع خوشبختانه یکی از اهداف و شعارهای انتخاباتی دکتر پزشکیان بود و من با شناختی که از دیدگاه‌های ایشان دارم، به انتخاب استانداری توانمند و قوی برای آذربایجان‌شرقی خوش‌بین هستم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارنظرها در مخالفت با مدیریت ایالتی در استان‌های کشور نیز گفت: مدیریت ایالتی نه به معنای خودمختاری که به معنی تفویض اختیارات حکمرانی و مدیریتی به استانداران و کاهش دیوان‌سالاری سیستمی در تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت‌هاست.

نوین اضافه کرد: استاندار نباید برای هر تصمیم یا اقدام مدیریتی، وابسته به اجازه یا ابلاغ بالادستی باشد و می‌توان با تفویض بسیاری از اختیارات و حدود وظایف دولت به استانداران، روند اداره کشور و بخش‌های مختلف حکمرانی را تسریع و تسهیل کرد.

وی درعین‌حال ابراز امیدواری کرد، رئیس‌جمهور با انتخاب مدیری در قواره‌های آذربایجان‌شرقی، با حدود اختیارات حداکثری در تصمیم‌گیری و مدیریت، زمینه را برای تحقق توسعه استان و تسهیل امور فراهم نماید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ