باند سارقان ۳۰ میلیاردی منازل آپارتمانی در تبریز دستگیر شدند

اقتصاد ایران: تبریز- فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضا باند ۳ نفره سارقان منزل در شهرستان تبریز و کشف ۱۹ فقره سرقت در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در شهر تبریز، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی نهایتاً سرنخ‌هایی از دست داشتن یک باند ۳ نفره از سارقان غیر بومی و در حرکت را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه این متهمان را شناسایی کنند.

ارشدترین مقام انتظامی استان گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از یکی استان‌های مرکزی کشور برای سرقت به شهرستان تبریز آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود بلافاصله از استان خارج می‌شوند که پس اخذ نیابت قضائی متهمان را با اقدامات پیچیده و تلاش‌های شبانه‌روزی در یکی از استان‌های مرکزب طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

محمدی اظهار داشت: متهمان که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند لب به اعتراف گشوده و به ۱۹ فقره سرقت اموال منازل اقرار که برابر ارزیابی کارشناسان ارزش اموال مسروقه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر متهمان کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به سرقت‌های ارتکابی بازسازی صحنه‌های وقوع جرم انجام و به همراه پرونده جهت دادرسی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ