شکستن ۹ رکورد ملی و باشگاهی در لیگ دوومیدانی بانوان

اقتصاد ایران: دومین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با پیشتازی تیم کاراماشین و شکسته شدن پنج رکورد ملی و چهار رکورد باشگاهی ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، دومین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان که از صبح روز (پنج‌شنبه -۱۴۰۳/۶/۱) به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب آغاز شده بود، همانند مرحله نخست این رقابت‌ها با پیشتازی تیم کاراماشین به پایان رسید.

در این مسابقات بیش از ۱۳۰ ورزشکار دوومیدانی در قالب هفت تیم؛ کاراماشین، دانشگاه آزاد اسلامی، پلیمر خلیج فارس خرم آباد، آذر موتور، صنعت مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و چادرملو اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در ماده ۸۰۰ متر تکتم دستاربندان موفق شد با ثبت زمان ۲:۰۷.۵۲ دقیقه رکورد ملی این ماده که با حد نصاب ۲:۰۸.۲۰ دقیقه (۱۴۰۳/۳/۱۱- بصره) در اختیار خودش بود بهبود ببخشد او همچنین با ثبت این عملکرد رکورد باشگاهی این ماده را نیز که با زمان ۲:۰۹.۴۴ دقیقه (۱۴۰۲/۵/۲۷- تهران) در اختیار خودش بود ارتقا داد.

در رقابت ماده ۲۰۰ متر ملینا اسماعیلی که با ثبت زمان ۲۴.۱۷ ثانیه قهرمان شد با به دست آوردن این حد نصاب رکورد ملی رده سنی جوانان که با ۲۴.۵۱ ثانیه (۱۴۰۲/۲/۱۱- یزد) در اختیار خودش بود بهبود بخشید.

در ماده پرش سه گام مریم کاظمی ورزشکار فاتح این رقابت با ثبت حد نصاب ۱۳.۲۹ متر رکورد ملی کشورمان در این ماده را که با ۱۳.۲۳ متر (۱۳۹۵/۲/۱۰- تهران) در اختیار جواهر زمانی بود شکست و با این عملکرد رکورد باشگاهی را نیز که با ۱۳.۲۳ متر (۱۴۰۳/۵/۱۱- تهران) در اختیار خودش بود ارتقا داد.

مهلا محروقی دیگر ورزشکاری بود که در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب دیسک با ثبت حد نصاب ۵۳.۵۳ متر ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی و باشگاهی این ماده را که با ۵۱.۵۷ متر (۱۴۰۲/۷/۲۰- تهران) در اختیار ژاله کاردان بود بهبود ببخشد.

در رقابت هفتگانه فاطمه محیطی زاده دست به کار بزرگی زد و با کسب ۵۴۶۲ امتیار رکورد ملی کشورمان در این ماده را که با ۵۴۴۳ امتیاز (۱۳۹۴/۳/۱۵- چین) در اختیار سپیده توکلی بود شکست و به نام خود به ثبت رساند او همچنین رکورد باشگاهی را نیز که با ۵۲۵۹ امتیاز (۱۴۰۲/۷/۲۰- تهران) در اختیار خودش بود ارتقا داد.

در پایان این مرحله از مسابقات، تیم کاراماشین آرنا با کسب ۳۰۸.۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های چادرملو اردکان و دانشگاه آزادنیز به ترتیب با ۱۹۶.۵ و ۱۹۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سومین و آخرین مرحله رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان طی روزهای ۱۵و۱۶ شهریور ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ