نصب ۲۹۰۰ نگهدارنده کیسه زباله در طریق الحسین

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۱۳ تهران از نصب ۲۹۰۰ نگهدارنده کیسه زباله برای خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین در طریق الحسین(ع) مسیر بین نجف به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران که مسئولیت مسیر ۱ طریق الحسین (ع) را بر عهده دارد، گفت: ۳۸ نفر خادم حسینی از شهرداری منطقه ۱۳ به نجف جهت خدمت رسانی به زائران اعزام شده‌اند که پاکسازی و نگهداشت مسیر طریق الحسین (ع) را بر عهده دارند.

وی افزود: علاوه بر نظافت و پاکسازی مستمر محدوده تعیین شده از سوی نیروهای اعزامی شهرداری منطقه ۱۳ به کشور عراق، تا کنون حدود ۶۰۰ نگهدارنده کیسه زباله تهیه و نصب شده است و حدود ۶۰۰ مورد دیگر نیز به زودی نصب و جانمایی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه این نگهدارنده های کیسه زباله توسط نیروهای معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ در ایران تهیه و ساخته شده افزود: این نگهدارنده ها با استفاده از حلقه‌های فلزی به داربست متصل می‌شوند.

همچنین مهدی رضایی مالیدره معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ گفت: به منظور حفظ نظافت موکب ها و جلوگیری از انباشت زباله در مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین ارائه خدمات بهینه از سوی شهرداری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کار نصب این نگهدارنده های زباله در کربلا معلی انجام شده است.

مهدی رضایی مالیدره با اشاره به تهیه و پخش بیست تن کیسه زباله ادامه داد: در حال حاضر، ۱۵ تن کیسه زباله از عمود یک تا ۷۰۷ بین موکب ها این محور پخش شده تا پاکیزگی و نظافت محدوده و مسیرهای تردد عزاداران حفظ شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ یادآور شد: تعداد ۱۷۰۰ پایه نگهدارنده کیسه زباله نیز با همکاری خیرین در عمود ۱ تا ۷۰۷ نصب شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ