۷ پروژه بهداشت و درمان در شهرستان گناوه افتتاح و اجرا می‌شود

اقتصاد ایران: گناوه- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت محمدی، پانسیون‌های مرکز محمدی، پانسیون پزشکان در مرکز بندر ریگ، ۲ پایگاه سلامت در شهر جهت اجرای برنامه سلامت خانواده شهری و نظام ارجاع افتتاح می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: همچنین در همین هفته؛ عملیات اجرایی پانسیون ۶ واحدی پزشکان و ساختمان MRI آغاز و از دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) رونمایی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌های گفته‌شده، عملیات اجرایی توسعه آزمایشگاه مرکزی شهرستان با مساحت ۳۴۰ مترمربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور سال جاری آغاز و پانسیون ۶ واحدی متخصصان بیمارستان که سال‌های قبل عملیات اجرایی آن آغازشده بود نیز تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تجهیزاتی در ارتقا سطح سلامت جامعه، بیان کرد: برای تأمین سلامت در همه ابعاد باید زیرساخت‌های سلامت تقویت شود و مردم دسترسی مناسبی به خدمات سلامت داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه‌ها در رسیدن به دسترسی عادلانه که هدف اصلی حوزه سلامت است نزدیک‌تر شویم.

وی افزود: پروژه‌هایی که در این هفته افتتاح، آغاز عملیات اجرایی و رونمایی می‌شوند با اعتباری بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال احداث و آماده جهت ارائه خدمت به همشهریان شده است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ