جاده کمربندی بستان به طول ۵ کیلومتر احداث شد

اقتصاد ایران: اهواز - معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: احداث جاده کمربندی بستان به طول پنج کیلومتر به منظور تسهیل تردد زائران اربعین به سمت مرز چذابه از اقدامات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز شنبه در کمیته زیرساخت ستاد اربعین خوزستان در خصوص اقدامات انجام شده در ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) استان در حوزه راه و شهرسازی، اظهار کرد: در محور اهواز – سوسنگرد – چذابه، عملیات اجرایی احداث پل حمیدیه و جاده‌های طرفین، احداث پل کمربندی سوسنگرد، احداث جاده‌های طرفین پل کمربندی سوسنگرد در حال انجام می‌باشد. احداث پل سابله و جاده‌های طرفین، احداث پل بستان، جاده‌های طرفین و احداث میدان خروجی انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: احداث کمربندی بستان به طول ۵ کیلومتر، تعریض و بهسازی باند برگشت قطعه اول به طول ۳ کیلومتر، تعریض و بهسازی باند برگشت از پارکینگ شهرداری تا پل آهنی دوم بستان دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی تصریح کرد: همچنین جاده ترانزیت به جاده شهدای نفت و جاده قدیم چذابه، ادامه جاده ترانزیت به پایانه مرزی چذابه و تکمیل جاده ترانزیت منتهی به پایانه نیز در حوزه راه و شهرسازی انجام شده است.

خانچی به پروژه‌های راه و شهرسازی در محور اهواز به خرمشهر اشاره کرد و گفت: تکمیل چهار خطه محور اهواز به خرمشهر از کیلومتر ۸۰ تا ۱۰۴ به طول ۲۴ کیلومتر و تکمیل چهار خطه محور اهواز به خرمشهر از کیلومتر صفر تا ۲۵ نیز صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، برای اربعین سال جاری ۲۶۰ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان در حوزه‌های راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، هلال احمر، بهداشت، درمان و آموزش، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت نیرو و وزارت کشور تعریف شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ