انتقاد تند خانواده «کندی» از کناره‌گیری «رابرت کندی» به نفع ترامپ

اقتصاد ایران: چندین تن از اعضای خانواده «کندی»، کناره‌گیری نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به نفع نامزد جمهوری‌خواهان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، چندین تن از اعضای خانواده «رابرت اف کندی جونیور» نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، در بیانیه‌ای کناره‌گیری وی به نفع دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ماه نوامبر را محکوم کردند.

در این بیانیه که به امضای پنج تن از اعضای خانواده رابرت کندی رسیده، آمده است: ما خواستار آمریکایی مملو از امید و یکپارچه با رویکردی مشترک درباره آینده‌ای درخشان‌تر هستیم؛ آینده‌ای که با آزادی فردی، وعده‌های اقتصادی و غرور ملی تعریف می‌شود. ما به هریس و والتز باور داریم. تصمیم بابی، برادرمان در حمایت از ترامپ، خیانتی به ارزش‌هایی است که پدر و خانواده ما بسیار ارزشمند می‌دانند. این(حمایت) پایانی غم‌انگیر برای داستانی غم‌انگیز بود.

در ذیل این بیانیه، امضای کاتلین کندی تاون‌سند، کورتنی کندی، کِری کندی، کریس کندی و روری کندی به چشم می‌خورد. جو کندی سوم، نوه رابرت اف.کندی نیز به این بیانیه واکنش نشان داد و در شبکه «ایکس» نوشت: «کاملا موافقم.»

جک شلاس‌برگ، دیگر نوه «جان اف کندی» سی‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا نیز به طور جداگانه در ایکس نوشت که «در زندگی‌ام هرگز یک اتفاق تا این حد قابل پیش‌بینی نبود. بیش از یک سال است که گفته‌ام، رابرت اف کندی جونیور، خریدنی است و برای ترامپ کار می‌کند. یار غار یکدیگر هستند و از آن لذت می‌برند. کامالا هریس مردمی است و حالا ساده‌ترین تصمیم تاریخ، ساده‌تر از قبل هم شد.»

«رابرت اف. کندی جونیور» نامه کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی را به نهادهای مربوطه ارسال کرد و به نفع ترامپ، رسماً از انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده خارج شد. او برادرزاده «جان اف کندی» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ