لزوم تقویت بعد فرهنگی طی ایام اربعین در مرزها و مسیرهای پیاده‌روی

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم تقویت بعد فرهنگی طی ایام اربعین در مرزها و مسیرهای پیاده‌روی تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ظهر جمعه در نشست و جلسه ستاد اربعین در مرز خسروی که با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد اربعین کشور، استاندار کرمانشاه و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در قرارگاه فراجا برگزار شد، اظهار کرد: طی سفرهای که به مرز مهران، مرز خسروی و سایر مرزها انجام گرفت شاهد تلاش خادمان این مسیر بودیم.

وی با اشاره به فعالیت استان کرمانشاه طی ایام اربعین در مرز خسروی افزود: این استان مردان فرهیخته‌ای را در رأس مسئولیت‌های مهم خود دارد که با توجه به فعالیت‌هایی که در این حوزه در مرز خسروی انجام داده‌اند پس از خسته نباشید و خدا قوت و تاکید بر منویات مقام معظم رهبری خواستار تقویت بعد فرهنگی در این مرز شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بعد فرهنگی یکی از مسائل مهمی است که در ایام اربعین باید به آن توجه داشت چرا که هرچه سال به سال جلوتر می‌رویم به دلیل ضرورت‌های فرهنگی و اجتناب ناپذیر بودن آن در راستای تقویت آن باید عمل کرد.

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر لزوم اهمیت مسائل فرهنگی در ایام اربعین به عنوان یک ظرفیت و زمینه فراهم شده، گفت: آنچه که در پیاده‌روی اربعین به عنوان یک اجتماع بزرگ بین المللی به عنوان یک ظرفیت فراهم است چه در ذهنیت عراقی‌ها و چه در عرصه بین الملل اساساً نسبت به انقلاب اسلامی، پیام‌های ایران در سطح جهانی و اخیراً نیز وقایع غزه و فلسطین تصاویری را مخابره می‌کند که در همین راستا برای رفع تبعیض فرهنگی تقویت بعد فرهنگی مطرح است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ