۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مجموع طرح های هفته دولت استان سمنان

اقتصاد ایران: شاهرود- استاندار سمنان گفت: مجموع اعتبارات طرح های قابل کلنگ زنی و افتتاح استان همزمان با ایام هفته دولت بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح شنبه در شورای اداری شاهرود ویژه افتتاح متمرکز طرح‌های هفته دولت این شهرستان به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به برنامه‌های هفته دولت، تاکید کرد: برگزاری میز خدمت و ارتباط با مردم از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت هم اشاره کرد و افزود: مجموع اعتبارات طرح‌های قابل کلنگ زنی و افتتاح استان همزمان با ایام هفته دولت بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۶۷۵ پروژه عمرانی و ۷۲ پروژه اقتصادی در استان طی هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: اعتبارات این طرح‌ها پنج هزار میلیارد تومان است که از این بین دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سهم طرح‌های عمرانی و سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهم طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری است.

هاشمی با بیان اینکه در شاهرود شاهد افتتاح متمرکز تعداد بسیاری از پروژه‌های هفته دولت خواهیم بود، بیان داشت: بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی به پیاده روی اربعین هم اشاره کرد و افزود: افتخار استان سمنان و شهرستان شاهرود این است که احیاگر سنت پیاده روی اربعین یعنی آیت الله العظمی شاهرودی اهل این شهرستان هستند و امروز شاهد برگزاری رویداد اربعین در پهنه جهان هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به مبدا و آغاز احیاگری سنت پیاده روی اربعین حسینی، گفت: حضرت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی از نجف به کربلا و مجدداً در برگشت به صورت پیاده سفر کرده و در عصر جدید، پایه گذار و رونق دهنده سنت پیاده روی همایش میلیونی اربعین هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ