دیپلماسی مکمل میدان است/ با نیروهای مسلح هماهنگ هستیم

اقتصاد ایران: ری- وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه دیپلماسی مکمل میدان و میدان مکمل دیپلماسی است گفت: در نحوه پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» با نیروهای مسلح هماهنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس عراقچی در حاشیه حضور بر سر مزار شهید امیر عبداللهیان در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: دیپلماسی مکمل میدان است و میدان مکمل دیپلماسی و با هم ان‌شاءالله به‌گونه‌ای حرکت خواهیم کرد که منافع ملی کشور، امنیت کامل کشور و عزت ملی کشور به صورت کامل محقق شود.

عراقچی با بیان اینکه مقاومت یکی از پایه‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است گفت: این موضوع در گذشته بوده و در آینده هم خواهد بود و پیوند ما با محور مقاومت یک پیوند بنیادین است و ما همه ظرفیت‌های خود را در حمایت از محور مقاومت و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص در غزه به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: اینجا یکی از جاهایی است که پیوند میدان و دیپلماسی به‌صورت بسیار روشن خود را نشان می‌دهد و آقای دکتر امیر عبداللهیان در این جهت بسیار تلاش کردند و عملیات «وعده صادق» که اجرا شد، به نظر من یکی از مدل‌های بسیار خوب هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که با تلاش ایشان و فرماندهان میدانی صورت گرفت.

وزیر خارجه ایران با اشاره به عملیات وعده صادق که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران صورت گرفت، ادامه داد: هم پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی داده شد و هم از گسترش جنگ در منطقه که خواست رژیم صهیونیستی بود، جلوگیری شد و این بار هم همین‌طور خواهد بود و ما در هماهنگی کامل با نیروهای مسلح هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ