پهلودهی کشتی ۵۰ هزار تنی فله‌بر در بندر باهنر

اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از پهلوگیری یک فروند کشتی فله‌بر ۵۰ هزار تنی در بندر شهید باهنر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: این کشتی طی روزهای اخیر در این بندر پهلو گرفته و در حال حاضر نیز عملیات بارگیری آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این کشتی فله‌بر قرار است ۳۵ هزار تن کالای فله را بارگیری کند، افزود: مجموع ظرفیت این کشتی ۵۰ هزار تن است که بخش قابل توجه آن در بندر شهید باهنر بارگیری می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: این کشتی دارای ۱۹۰ متر طول است که پس از بارگیری، عمق آبخور آن به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

محمدحسینی تختی در بخش دیگری از سخنانش نیز به مسئله زیست محیطی به وجود آمده در اثر جابجایی گوگرد جهت بارگیری در یک فروند کشتی طی هفته‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: با توجه به مسائل پیش آمده، صاحب کالای مربوطه جریمه نقدی شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس ضوابط موجود، صاحب کالا و حمل کنندگان گوگرد موظف هستند مخازن حمل گوگرد را کاملاً پوشانده و بعد اقدام به جابجایی نمایند که با توجه به تأکیدات صورت گرفته، شاهد ریزش کالا در فضای بندر شهید باهنر هستیم.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با تاکید بر اجرای دستوالعمل‌های حمل و نقل و بارگیری گوگرد در این بنادر، گفت: گاهی ممکن است مقدار کمی از بار، حین بارگیری در کشتی، از مخازن حمل به بیرون بریزد که بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، کارگران مربوطه اقدام به جمع‌آوری آن می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ