رقابت ۱۲۰۰ موی‌تای کار دختر و پسر در جام شهدای مقاومت

اقتصاد ایران: پرونده رقابت‌های موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش‌های دختران و پسران با کسب عنوان نخست توسط تیم‌های تهران و آذربایجان غربی بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات موی تای قهرمانی کشور رده‌های سنی پایه، گرامیداشت شهدای مقاومت، طی روزهای ۲۷ مرداد تا یکم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرد برگزار شد که در جریان آن ۱۲۰۰ ورزشکار دختر و پسر در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال در بخش مبارزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این پیکارها و در قسمت دختران، تیم تهران با کسب ۱۴ طلا، ۵ نقره و ۹ برنز به مقام نخست دست یافت. مازندران با ۵ طلا، ۸ نقره و ۸ برنز نایب قهرمان شد و تیم‌های لرستان و آذربایجان غربی هر کدام با ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۰ برنز به صورت مشترک در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفتند. همچنین در بخش پسران، تیم آذربایجان غربی با کسب ۱۴ طلا، ۱۳ نقره و ۶ برنز موفق شد مقام نخست قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در این رده بندی لرستان با ۷ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز نایب قهرمان شد و خوزستان نیز با ۶ طلا، ۲ نقره و ۹ برنز در مکان سوم جای گرفت.

اصفهان با ۶ طلا، یک نقره و ۹ برنز، تهران با ۴ طلا، ۹ نقره و ۹ برنز و تیم میزبان یعنی چهارمحال و بختیاری با ۳ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز به ترتیب در مکان‌های چهار م تا ششم جدول توزیع مدال‌ها جای گرفتند. مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها در بخش دختران را خانم رئیسی و در قسمت پسران امیر نجفی عهده دار بودند ضمن اینکه عبدالحلیم برازنده به عنوان رئیس کمیته نظارت فنی و اجرایی مسابقات و همچنین فاطمه تنها و محسن هداوند نیز به عنوان ناظران انجمن در این مسابقات حضور داشتند.

در بخش داوری نیز مسوولیت کمیته داوران و نظارت بر قضاوت‌ها برعهده بهزاد رخنه و آرزو مقدوری بود. ضمن اینکه همزمان با فینال رقابت‌های بخش پسران، یک دوره مسابقه با عنوان جام ستارگان به صورت تک بازی و با حضور ورزشکاران مدعی برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ