دهه نخست شهریور فرصتی برای نمایش دستاوردهای دولت است

اقتصاد ایران: سنندج_ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: دهه نخست شهریور ماه و هفته دولت فرصتی برای به نمایش گذاشتن دستاوردها و عملکرد دولت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است:

خدمتگزاران دولت و مردم شرافتمند و کیاندار استان فرهنگی کردستان

با سلام و احترام؛

همانگونه که همه می‌دانیم شهادت تحفه‌ای قدسی و میراث مقدس اولیا و ابرار است، باب خاص بهشت است که این درب را جز به روی خالصان و خاصان نمی‌گشایند.

در شهیدستان ایران، دولتمردان نیز، در صف دلسوختگان این عشق، سرکش و خونی وارد شده‌اند، دولتمردانی که چون یاران مولایشان امیرالمومنین (ع)، زخم زجرها برگرده و رنج محرومیت‌ها بر جبین داشتند که از دولت محرومان و دولت مستضعفان جز این نشاید.

هر سال در تقویم رسمی کشور، دهه نخست شهریور فرصتی برای نمایش گذاشتن دستاورد یکسال عملکرد دولت می‌باشد و هشتم شهریور هر سال یادآور پرواز خونین سبک بالانی است که سرفراز و پرغرور از کاروان ایثار، راه آسمان در پیش گرفته و مردم را در اندوه فقدان خدمتگزارانی صدیق فرو برد.

بدون شک خدمات و فعالیت دولت در استان کردستان در یکسال گذشته موید بارز شدن فرهنگ کار و تلاش در لوای رفتاری علوی و سیره نبوی بود، از بهره برداری مگا پروژه راه آهن سنندج گرفته تا افزایش سرانه فضاهای فرهنگی استان، از برگزاری رویدادهای مشارکت آفرین فرهنگی-اجتماعی گرفته تا موفقیت در آزمون انتخاب جمهور پس از مشایعت پرشور از شهید جمهور.

ویترین خدمات دولت در کردستان با تلاش‌های جهادی و بی وقفه نمایشی از کوشش سرمایه‌های اجتماعی سرزمین هنر و فرهنگ را در مجاهدتی خاموش نشان می‌دهد و شتاب بخشی به آهنگ توسعه در این استان موید این نکته است که با مشارکت مردم می‌توان به اهداف تحول آفرین نائل آمد.

شورای هماهنگی عمومی استان کردستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، رئیسی و باهنر هفته دولت را بر تمامی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران تهنیت گفته و از دولت چهاردهم که با شعار وفاق ملی و برای ایران درصدد تداوم خدمات بی منت به مردم و شکوفایی و رونق به کسب و کار ملت است، انتظار دارد که در اعمال قانون واستقرار خدمت ماندگار فارغ از ادبیات سیاسی، با اتکا بر ثروت غنی فرهنگی این استان فرصت خدمت مضاعف را به مردم مدافع حریم امنیت و ولایت این استان فراهم آورد.

استانی که می‌تواند مرکز ثقل فرهنگ شوافع جهان اسلام باشد و با تقویت زیرساخت‌های حیاتی نیز شریان مؤثری برای ارتقا صادرات خدمات و کالاهای فرهنگی هنری واقع گردد.

تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در این استان با طراحی ۱۹۳ برنامه و فعالیت مؤثر در قالب ۱۱۵ اقدام استانی ماحصل تلاش این شورا جهت اجرا با حمایت دولت همگام با برنامه هفتم توسعه خواهد بود.

همت همه آنانکه کسوت خدمتگزاری مردم را بر تن دارند، محترم شمرده و نیل به شاخص‌های فرهنگی تمدن نوین اسلامی را توسط دولتمردان آرزومندیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ