بارسلونا تکلیف لنگله را مشخص کرد

اقتصاد ایران: مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا که قصد جدایی نداشت، در فصل جدید برای تیمی که جزو رقبای مستقیم کاتالان‌هاست بازی خواهد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات؛ باشگاه بارسلونا برای خلاص شدن از دست کلمن لنگله تصمیمی جدید گرفته است که می‌تواند تیم کاتالان را به هدفش برساند، هر چند تنها برای مدتی کوتاه!

در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه اتلتیکومادرید خواهان جذب مدافع فرانسوی بارسلونا است اما محدودیت‌های مالی و شروط تعیین شده از سوی بارسلونا باعث شد که مذاکرات دو باشگاه به بن‌بست بخورد. به این ترتیب طرف مادریدی به سراغ دومین گزینه مدنظرش داوید هانکو از فاینورد رفت اما گویا مذاکراتش با هلندی‌ها نیز طوری به بن‌بست خورده که امیدی به جذب این بازیکن ندارد. این موضوع سبب شده که روخی بلانکو دوباره به سراغ لنگله بیاید و این بار بارسلونا هم تصمیمی گرفته است که به نظر می‌رسد در نهایت منجر به انتقال بازیکن به پایتخت اسپانیا خواهد شد.

طبق ادعای رومانو که نشریه اسپورت کاتالونیا نیز آن را تأیید کرده است؛ کلمنت لنگله پذیرفته که در ازای تمدید یک ساله قراردادش (تا سال 2027) برای یک فصل به صورت قرضی به اتلتیکومادرید ملحق شود و تیم مادریدی نیز پذیرفته بخش بیشتر حقوق بازیکن را بپردازد.

انتظار می‌رود که مدافع فرانسوی امروز (شنبه) راهی مادرید شود تا تست‌های پزشکی این تیم را انجام دهد و در صورت قبولی در آن، پنجمین بازیکنی خواهد بود که روخی بلانکو در تابستان امسال جذب می‌کند.

انتقال لنگله به اتلتیکومادرید نه تنها این تیم را به یک دفاع میانی چپ پا برای پر کردن جای خالی ماریو ارموسو خواهد رساند، بلکه گره از کار بارسلونا برای ثبت نام بازیکن جدیدش دنی اولمو در سازمان لیگ اسپانیا باز می‌کند.

قرارداد لنگله 29 ساله با بارسلونا فاقد هیچ‌گونه بندی برای تبدیل شدن او از بازیکن قرضی به قطعی است اما بازیکن در ازای تمدید قراردادش پذیرفته که حقوقش را از 8 میلیون یورو در سال به 5 میلیون یورو کاهش دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ