۱۱۸ پروژه شاخص توزیع برق مرکزی همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: اراک- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افتتاح ۱۱۸ پروژه بزرگ توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۸۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی با اشاره به افتتاح ۱۸ پروژه توزیع برق استان مرکزی اظهار کرد: از این تعداد ،۱۵ پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، ۱۲ پروژه در دلیجان، ۱۴ پروژه در تفرش، پنج پروژه در خنداب، ۱۲ پروژه در غرق آباد، ۶ پروژه در ساوه، ۷ پروژه در شازند، ۸ پروژه در فراهان، ۱۲ پروژه در کمیجان، ۱۰ پروژه در آشتیان، ۱۲ پروژه در خمین و پنج پروژه در محلات در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی را از اهداف افتتاح این طرح‌ها دانست.

وی افتتاح ۲۳ پروژه فتولتاییک با تولید ۳۳۰ کیلووات انرژی خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، تأمین برق ۲۷۶۶ متقاضی مسکن ملی با اعتبار ۱,۵۲۰ میلیارد ریال و توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق ۲۱۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۱,۱۳۰ میلیارد ریال را ازپروژه‌های شاخص توزیع برق در هفته دولت دانست.

محمودی بابیان اینکه به آغاز بهره برداری از پروژه برق رسانی برای ۱۶۲۵ نفر شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است، افزود: اشتغال‌زایی در حوزه زیربناها دشوار است از این رو باید سرمایه و اشتغال را به این سمت سوق بدهیم تا علاوه بر افزایش اشتغال از منابع متنوع سرمایه انسانی نیز بهره گیری بیشتری شود.

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان است که مردم با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت آشنا شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ