اجرای ۷۰۰ برنامه توسط بسیج ادارات فارس در هفته دولت

اقتصاد ایران: شیراز- مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس گفت: با توجه به تقارن هفته دولت با اربعین حسینی و مراسم سوگواره دهه آخر ماه صفر، اجرای ۷۰۰ برنامه توسط بسیج ادارات فارس پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت اظهار کرد: برنامه‌های محوری هفته دولت و هفته قشر در بسیج دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تقارن هفته دولت با اربعین حسینی و مراسم سوگواره دهه آخر ماه صفر، اجرای ۷۰۰ برنامه توسط بسیج ادارات فارس پیش بینی شده است.

قاسمی با بیان اینکه ۴۰ عنوان برنامه در هفته دولت اجرا می‌شود؛ ادامه داد: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار، برپایی مواکب و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در مسیر زائرین حسینی و همچنین هماهنگی خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌توان اشاره کرد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان فارس در ادامه به برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و نشست‌های زیست عفیفانه در هفته دولت اشاره کرد و گفت: حفظ و انسجام و آموزش و توانمندسازی گردان‌های بیت‌المقدس و میدان تیر گردان‌ها از برنامه‌ها تخصصی رزمی در این هفته است.

قاسمی سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در راستای برگزاری رویداد بزرگ دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس در آبان‌ماه ١۴٠٣ از برنامه‌های این سازمان در هفته دولت دانست و افزود: در این راستا به همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج کارمندی مراسم‌های یادواره شهدا و تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا و همچنین گلباران قبور مطهر شهدا به صورت هدفمند در سطح استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان هدف از برگزاری برنامه‌های این هفته را نقش آفرینی مؤثر بسیج در کمک به کارآمد سازی دستگاه‌ها و تحول نظام اداری عنوان کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ