مدیرعامل برای تکمیل تیم عجله کند/ نیاز به بازیکنان جدید داریم

اقتصاد ایران: قزوین- سرمربی استقلال با بیان اینکه هرچه به مدیرعامل می‌گوییم با تأخیر انجام می‌شود، گفت: دو هفته از لیگ گذشته و مدیرعامل باید برای تکمیل تیم عجله کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه جمعه در نشست مطبوعاتی پس از تساوی برابر ملوان بندرانزلی با بیان اینکه می‌توانستیم بازی را در نیمه اول تمام کنیم و ببریم، اظهار کرد: روی ضربات آخر بی‌دقت بودیم و نتوانستیم گل کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم و جابجایی دو نفر از بازیکنان دوباره سوار بر بازی شدیم و می‌دانستیم تیم حریف دفاع خواهد کرد و به دنبال ضد حمله و استفاده از اشتباهات ما است.

سرمربی استقلال ادامه داد: روی صحنه‌ای که گل خوردیم به نظرم کرنر برای ما بود اما روی زود شروع کردن بازی توسط تیم حریف و ساده گرفتن ما، در کمال ناباوری و در حالی که دنبال گل دوم بودیم روی یک اتفاق بچگانه گل دوم را خوردیم.

وی با بیان اینکه بعد از گل دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را دست بگیریم، عنوان کرد: اگر بدشانس نبودیم امروز باید حداقل با اختلاف دو گل می‌بردیم.

نکونام با بیان اینکه امروز خیلی خوب بازی کردیم، تأکید کرد: امروز تیم ما روی نیمکت ۴ بازیکن داشت و دست ما خالی بود و با توجه به در پیش بودن لیگ آسیا نتوانستیم روی بازیکنان ریسک کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما کامل نیست و نیاز به بازیکنان جدید داریم، افزود: بازیکنان جدید امیدوارم از لحاظ بدنی هرچه زودتر به فرم ایده آل برسند تا بتوانیم تیم را کامل کنیم.

سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه از بچه‌های تیم خیلی راضی هستم، تصریح کرد: خلق موقعیت‌ها بالایی داشتیم و امیدوارم هواداران از بازی لذت برده باشند.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان راضی هستم و امیدوارم تیم برای بازی‌های بعدی تکمیل شود، بیان کرد: بازی که باید سه امتیاز آن را می‌گرفتیم روی ساده‌اندیشی نتوانستیم به امتیاز کامل برسیم.

نکونام تأکید کرد: تیم ما قطعاً روزبه‌روز بهتر خواهد شد و توقف لیگ به‌واسطه بازی‌های تیم ملی به ما کمک خواهد بود تا بتوانیم برای جام باشگاه‌های آسیا آماده شویم.

وی اضافه کرد: مسئله‌ای که خیلی برای ما مهم است میزبانی در آزادی است که امیدوارم محقق شود.

سرمربی استقلال با بیان اینکه وقت تلف کردن ملوان صد در صد با برنامه بود و تا حمله می‌کردیم دروازه‌بان حریف به روی زمین می‌خوابید، ادامه داد: داوری خیلی خوب بود اما وقت‌های اضافه بازی بیشتر بود.

نکونام با بیان اینکه هرچه به مدیرعامل می‌گوییم با تأخیر انجام می‌شود، ادامه داد: دو هفته از لیگ گذشته و مدیرعامل باید برای تکمیل تیم عجله کند.

وی در پایان با بیان اینکه تصمیماتی که امروز برای فوتبال ما گرفته می‌شود منطقی نیست، یادآور شد: بازی کردن در جام باشگاه‌های آسیا و در برابر تیم‌های بزرگ آسیایی سخت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ