انتظاری: سهرابیان گردنم را کشید و مرا روی زمین انداخت

اقتصاد ایران: بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت با وجود اینکه سهرابیان مدافع استقلال گردنش را کشیده و باعث زمین خوردنش شده، پنالتی به نفع آبی‌پوشان اعلام شده است!

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیما انتظاری بعد از تساوی 2 - 2 ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: ما می‌دانستیم که از بازی چه چیزی می‌خواهیم. به هر حال طبیعی بود استقلال با این همه مهره، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، ولی ما طبق برنامه خودمان جلو رفتیم. همه چیز هم طبق برنامه در حال پیش رفتن بود، ولی دیگر آن اتفاق (اشاره به پنالتی دوم استقلال) افتاد.

وی در ادامه افزود: بهتر است در مورد صحنه پنالتی صحبتی نکنیم، چرا که مرا محروم می‌کنند. البته کارشناسان داوری و برنامه‌های تحلیلی هستند. فکر می‌کنم همه چیز واضح است.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد پنالتی دوم استقلال که با تأیید کمک داور ویدیویی به گل دوم آبی‌پوشان تبدیل شد، گفت: من که در آن صحنه بودم، واقعیتش برخوردی نبود، چرا که سهرابیان گردنم را کشید و مرا روی زمین انداخت. گردن ما از مو باریک‌تر است، دیگر چه بگویم؟! به هر حال ما احترام می‌گذاریم.

انتظاری راجع به شرایط ملوان تصریح کرد: به هر حال تغییر و تحولات داشته‌ایم. تیم ما خیلی دیر و با آقای زارع شروع کرد، ولی به مراتب خیلی بهتر از سال قبل شروع کردیم. سال قبل در دو بازی اول، امتیازی کسب نکرده بودیم. تیم ما جوان و یکدل است و رختکن همدلی داریم. همین موضوع فکر می‌کنم برگ برنده ماست، چون فکر می‌کنم رختکن تیمی یکدل و متحد باشد، خیلی در زمین تأثیرگذار است. فکر می‌کنم نقطه قوت ما یک رختکن و نیمکت قوی و بازیکنانی است که در زمین حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ