مهاجری:نمی‌توانم بابت باخت عذرخواهی کنم/اگر«var»بود،بازنده نبودیم

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: من نمی‌توانم بابت باخت عذرخواهی کنم، این باخت برای من هم خیلی سخت است، اما ما امروز می‌توانستیم بازنده نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی تیم فوتبال خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان در سخنانی، اظهار داشت: جا دارد که ابتدا به تیم سپاهان بابت برد لحظه آخری که به دست آورد خسته نباشید بگویم.

وی با بیان اینکه به بچه‌های خودمان و هوادارانی که از لیگ یک تا کنون تیم را تشویق کردند، هم خسته نباشید می‌گویم، عنوان کرد: من نمی‌توانم بابت باخت عذرخواهی کنم، این باخت برای من هم خیلی سخت است، برای هواداران هم خیلی سخت است، اما ما امروز می‌توانستیم بازنده نباشیم، به نظر من تفاوت تجربه و امکانات امروز خودش را نشان داد.

مهاجری با بیان اینکه این اولین باخت ما نیست، آخرین باخت ما هم نخواهد بود، گفت: اما امیدوارم همه از این باخت درس بگیریم، ما تا دقیقه ۹۶ توانستیم سپاهان را کنترل کنیم، سپاهانی که نایب قهرمان آسیا و قهرمان ایران است و تیم خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه من به بچه‌ها و کادر تیم افتخار می‌کنم که یک بازی شجاعانه از خود به نمایش گذاشتند، افزود: بحث من دفاع نیست، یک جایی زورمان نمی‌رسد، متأسفانه در لحظه‌ای که ۳۰ ثانیه آخر خطای بازی مال ما بود، انتظار ما این بود بازیکنان با تجربه‌ای که به زمین فرستادیم بتوانند بازی را مدیریت کنند.

مهاجری با بیان اینکه می‌توانم بگویم اگر یک جاهایی خودمان اشتباه نمی‌کردیم، شاید الان می‌توانستیم یک امتیاز ارزشمند از سپاهان گرفته باشیم و راهمان را ادامه بدهیم، تصریح کرد: این بازی ما را به آینده و روزهای آینده امیدوار می‌کند تا تیم بهتری شویم، آزمون و خطایمان کمتر شود، بچه‌هایمان در شرایط بازی قرار گیرند، واقعاً چند تا از این بچه‌ها در شرایط بازی قرار نگرفته‌اند، از طرف دیگر چند بازیکن مصدوم داریم که هنوز به ترکیب اضافه نشده‌اند.

وی بیان داشت: انتظار داشتیم که بچه‌هایمان مقداری باهوش‌تر عمل کنند، که نشد، از طرف دیگر اگر امروز «وی ای آر» بود، به جرأت می‌توانم بگویم که ما تیم بازنده زمین نبودیم، سپاهان خوب بازی کرد، موقعیت داشت، اما قبول کنید ما به عنوان تیمی که برای اولین بار به لیگ آمده، شجاعانه جلوی سپاهان بازی کردیم و گل زدیم.

در حال تکمیل…

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ