پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان درست بود؟ + فیلم

اقتصاد ایران: کارشناس داوری فوتبال کشورمان از پخش نشدن تصاویر آهسته برخی از صحنه‌های بازی استقلال و ملوان انزلی انتقاد کرد.

- اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار استقلال و ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر گفت: چیزی که در هفته دوم اتفاق افتاد، دوگانگی قضاوت داوران در بیرون و داخل محوطه جریمه است. خطاهای بیرون از محوطه جریمه توسط داوران با اشتباه همراه بوده اما درون محوطه جریمه متکی به سیستم VAR است.

وی افزود: در بازی استقلال و ملوان، دو پنالتی داشتیم. پنالتی اول اصلا از روی تصاویر تلویزیونی شفاف و واضح نشان داده نشد. داوران اتاق VAR نیز از همین تصاویر نگاه کرده‌اند. کوپال ناظمی خودش صحنه را دید و اعلام پنالتی کرد ولی من نمی‌توانم قطعی بگویم پنالتی بوده است.

.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در صحنه دوم، پنالتی مشخص بود و مدافع ملوان مدافع استقلال را گرفت و داور به درستی پنالتی اعلام کرد. ناظمی در ادامه منتظر VAR شد و تصمیمش مورد تأیید قرار گرفت.

 

.

 

سلیمانی تصریح کرد: صحنه آهسته خطاهایی که درون محوطه جریمه اتفاق می‌افتد، از تلویزیون نشان داده نمی‌شود و این موضوع کار را سخت می‌کند. بینندگان سرگردان هستند که پنالتی بوده یا نه. داوران اتاق VAR نیز همین شرایط را دارند. تعداد دوربین‌ها باید بیشتر شود و حداقل به 12 دوربین برسد تا داوران نظر قطعی بدهند و صحنه‌ها برای طرفداران فوتبال شفاف‌سازی شود.

وی گفت: یکی دو اشتباه از سوی داور در میانه میدان داشتیم. یک صحنه باید پرتاب اوت به سود ملوان اعلام می‌شد که داور و کمک داور به سود استقلال گرفتند. صحنه‌های پشت محوطه جریمه نباید برای داوران کم اهمیت باشد چون ممکن است در جریان بازی تأثیر بگذارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ