۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه مسیر تردد زائران است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: بیش از ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان مسیر تردد زائران از سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد مرکزی اربعین و جمعی از مسئولان استانی که در محل قرارگاه فراجا برگزار شد، اظهار کرد: سال جاری دومین سالی است که نه تنها طی ایام اربعین بلکه در طول سال تردد در مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

وی افزود: از ماه‌ها قبل از شروع سفرهای اربعینی تدابیر بر این موضوع متمرکز بوده که تردد زائران اربعین حسینی در نهایت سهولت، امنیت و آرامش انجام شود.

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه بر زائرانی که از مرز خسروی تردد می‌کنند، بیش از ۷۰ درصد زائرانی که مرز مهران را برای تشرف به کربلای معلی انتخاب می‌کنند در مسیر رفت و برگشت از جاده‌های این استان عبور می‌کنند.

صحرایی اضافه کرد: حدود ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اربعین سال جاری، تصریح کرد: بیش از ۲۷۰ هکتار زمین برای پارکینگ خودروهای زائران از محدود شهرستان قصرشیرین تا نزدیک‌ترین فاصله به نقطه صفر مرزی اختصاص یافته است.

صحرایی با بیان اینکه ۱۷ شهر در این استان در مسیر تردد زائران قرار دارد، بیان کرد: علاوه بر موکب‌های سازمانی پشتیبانی کننده، ۳۰۰ موکب مردمی در مسیر تردد زائران مستقر شده است.

وی با بیان اینکه اربعین موجب رشد و توسعه زیرساخت‌های کرمانشاه شده است، توضیح داد: تخصیص ۳۰ همت به راه‌آهن کرمانشاه-خسروی، بهسازی بیش از ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان طی سال گذشته و شناسایی ۱۹ نقطه حادثه‌خیز و رفع ۱۳ نقطه از این تعداد از جمله برکات اربعین است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ