۱۱۲ پروژه در مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از بهره‌برداری ۱۱۲ پروژه با اعتباری حدود ۱۱میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال در مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی پیش از هطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ۱۱۲ پروژه عمرانی و اقتصادی ذر هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: ۲۹ پروژه با اعتباری حدود ۳ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان، ۱۲ پروژه توسعه و احداث برق شهری و روستایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال و پروژه خط انتقال و پمپاژ آب جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر به طرح هادی بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: ۵ پروژه طرح هادی بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

محمدی بیان کرد: ۲ پروژه روشنایی معابر شهرک صنعتی، احداث پل، گاز رسانی به دو روستا هر کدام با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ۱۲ مورد مسکن مددجویی کمیته امداد و ۹ مورد مسکن بهزیستی ،۷ مدرسه و چمن مصنوعی آموزش و پرورش احداث می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: در بحث روکش و آسفالت راه روستایی ۷ پروژه با اعتباری حدود ۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال بهره برداری می‌شود.

وی به اجرای عمران و المان‌های شهرداری اشاره کرد و بیان کرد: ۹ پروژه در قصابه ،۲ پروژه در لاهرود جهت افتتاح در هفته دولت آماده بهره برداری است.

محمدی افزود: در حوزه پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری ۱۲ پروژه با اعتباری ۳ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان ادامه داد: در مجموع ۱۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی مشگین شهر با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ