۸۲ پروژه جهاد کشاورزی در استان بوشهر افتتاح و آغاز می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۸۲ پروژه مهم جهاد کشاورزی در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بحرانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه با اعتبار هفت هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال و همچنین ۶۹ پروژه نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد و۹۵۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: پرورش شترمرغ گوشتی، عمل آوری و فرآوری آبزیان پرورش پرندگان زینتی، پرورش مرغ گوشتی، سردخانه ماهی و میگو، خوراک دام و طیور و آبزیان، احداث جاده بین مزارع و مرمت و لایروبی قنوات پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن در شهرستان‌های تنگستان، دیلم، بوشهر، گناوه و دشتستان آغاز خواهد شد.

وی گفت: این پروژه‌ها باعث اشتغال آفرینی ۲۷۶ نفر به صورت مستقیم و ۹۰ نفر به صورت غیر مستقیم خواهد شد.

وی افزود: از جمله پروژه‌های شاخصی که در این هفته افتتاح خواهد شد اجرای شبکه فرعی آبیاری تحت فشار، بهسازی کانال‌های آبیاری، استخرهای ذخیره‌سازی آب، جاده‌های بین مزارع، مرمت و لایروبی قنوات، پرورش شترمرغ، گوساله و عمل آوری آبزیان، کارخانه بسته‌بندی تخم مرغ، چای، قند و خشکبار، کارخانه انواع نوشیدنی و کمپوت ،۵۰ هکتار مزرعه میگو، تأمین روشنایی اسکله‌های صیادی و احداث خطوط انتقال آب است.

بحرانی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۶۸ خانوار از این پروژه‌های افتتاحی بهره‌مند می‌شوند، اضافه کرد: با افتتاح این پروژه‌ها تعداد ۱۲۹ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار و ۳۴۷ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های آب و خاک، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی، شرکت شهرک‌های کشاورزی، منابع طبیعی و آبزیان و تعاون روستایی است که در شهرها و روستاهای مختلف با یک ۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ