۱۰۰ نشان برتر ایرانی تولید کننده نوشت‌ افزار باکیفیت

اقتصاد ایران: شیراز- دبیر نمایشگاه ایران نوشت با اشاره به فعالیت ۱۰۰ نشان برتر نوشت‌افزار ایرانی در کشور گفت: نوشت افزار یکی از استراتژیک ترین و راهبردی ترین محصولات صنایع فرهنگی کشور است.

محمدامین قربانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال سال سومی است که نمایشگاه «ایران نوشت» را با هدف عرضه محصولات نوشت‌افزار ایرانی در شیراز برپا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران نوشت ۲ ویژگی منحصر به‌فرد دارد، اظهار کرد: همه محصولاتی که نمایشگاه عرضه می‌کند ایرانی هستند و چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم ساخت ایران است و دوم اینکه محصولاتی که این نمایشگاه ارائه می‌دهد عاری از هرگونه محتوای معارض است‌.

قربانعلی گفت: همانگونه که می‌دانید سال‌های گذشته محصولات مختلف به خصوص نوشت افزار که یکی از استراتژیک ترین و راهبردی‌ترین محصولات صنایع فرهنگی هستند چون این محصولات مستقیم با روح و روان و جهان بینی دانش آموز طی ۱۲ سال تحصیلی سروکار دارند و از این نظر بسیار مهم و استراتژیک محسوب می‌شوند.

وی افزود: محصولاتی که در سال‌های گذشته در اختیار دانش آموزان قرار می‌گرفت دارای محتوای معارض بود، کاراکتر های غربی، کاراکتر هایی که با مفاهیم فرهنگی، تاریخی و اعتقادات ایرانی- اسلامی ما ناسازگار بود، تا جایی که بعضی از این محتواهای نوشت افزار حتی مناسب دیدن خانواده‌ها نبودند.

وی گفت: لذا به همت فعالان این حوزه، این سد شکسته شد و تولیدکنندگان با محتواهای بومی روز به روز در پیشرفت و ارتقا این محصولات قدم برداشتند و کمر محتواهای ناسالم محصولات نوشت افزار شکسته شد و امروز شاهد این هستیم که بیش از ۱۰۰ نشان ایرانی در حال تولید محتواهای بومی، ملی و مذهبی کشور آن هم با کیفیت خوب هستند.

عضو هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: این نمایشگاه از نظر قیمت و کیفیت هم با توجه به اینکه محصولات بدون واسطه مستقیم از تولید کنندگان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود، دارای قیمت مناسب و کیفیت مناسب برای استفاده دانش آموزان است.

وی افزود: از نظر کیفیت سعی شده که با کیفیت‌های مختلف نشان‌های ایرانی در کنار هم قرار داده شوند، امسال وقتی در این نمایشگاه پا می‌گذارید یک افتخار برای صنعت نوشت افزار کشور است که توانسته تا این حد رو به جلو و رو به پیشرفت قدم بردارد و این چیزی نبوده جز همت تولید کنندگان داخلی کشورمان و پاسخ آن هم اعتماد و حمایت مردم و مصرف کنندگان از این محصولات است.

دبیر نمایشگاه ایران نوشت شیراز ادامه داد: برای اولین بار این نمایشگاه سال ۱۴۰۱ در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد که با استقبال ۲۰۰ هزار نفر و تعداد ۴۰ هزار فاکتور خرید محصولات ایرانی رو به رو شد، در سال دوم این نمایشگاه در مجتمع فخرآباد شیراز برگزار شد که با استقبال با شکوه و حمایت مردم مواجه شد و امسال در سومین سال برگزاری این نمایشگاه در جنب پارک خلد برین شیراز همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب دایر است.

وی تاکید کرد: استقبال و حمایت مردم کشورمان از نمایشگاه‌های موفق قبلی تأیید بر رضایت از کیفیت و تنوع محصولات تولید داخل و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ