۳۱۵ تیم امدادی برای بازگشت زائران کربلا آماده باش هستند

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش ۳۱۵ تیم امدادی در استان برای بازگشت زائران کربلا خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با برنامه تدریجی بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزها به کشور ۳۱۵ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات ترافیکی امداد و نجات، اسکان اضطراری، آبرسانی و خدمات پشتیبانی متشکل از عوامل پلیس راه و راهور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هلال احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و آتش نشانی و شرکت‌های خدمات رسان برق آب، فاضلاب مخابرات و دهیاری‌های در مسیر، به منظور ارائه خدمات امدادی به مسافران و زوار در مسیر جاده‌ها و پایگاه‌های امدادی بخصوص محورهای غرب شرق و جنوب استان اصفهان استقرار یافتند.

وی ادامه داد: در مسیر محورهای غرب و شرق استان اصفهان محور نائین، خور و بیابانک، تیران و کرون، داران و..‌.. و درمناطق مرزی بیش از ۳۰ موکب از استان اصفهان به صورت مردمی در حال خدمت رسانی به زائرین و اسکان اضطراری هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه همچنین پایگاه‌های امدادی و مساجد بین راهی مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام در جهت خدمت رسانی به زائرین در برگشت از عتبات عالیات مهیا شده‌اند، گفت: طی روز گذشته بازید عملیاتی از وضعیت ایمنی موکب ها در مسیر جاده‌های غرب استان توسط مدیریت بحران انجام شد همچنین ضوابط ایمنی برای لحاظ در مراحل ایجاد موکب و ارائه خدمات با متولیان امر ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و پیش بینی بارش‌های ناگهانی از امروز تا یکشنبه در مناطق غرب و جنوب وزش باد و گرد و خاک توصیه‌های ایمنی برای تردد در محورها به‌منظور پیشگیری از تصادف و حوادث و توجه به هشدارهای پلیس راه مورد تاکید است.

شیشه فروش با تاکید بر اینکه تیم‌های عملیاتی پلیس راه با تقویت امکانات به صورت ویژه نسبت به اعمال نظارت بر ایمنی ترافیک در محورها اقدام می‌کنند، تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی و پشتیبانی از برنامه سفر زیارتی اربعین حسینی در سال جاری ۲۷۰ تیم امدادی و پشتیبانی مجهز به آمبولانس پزشک و پرستار، تیم‌های عملیاتی برق و آب به همراه دیزل ژنراتور برق، تانکر آبرسان، اتوبوس، خودروی آتش نشانی، جرثقیل خودروی امدادی و امکانات خدمات شهری و بهداشت محیط به همراه تیم‌های خدمات رسان شهری در کنار موکب‌های اعزام شده از استان اصفهان به عتبات عالیات، مرزهای مهران چزابه و شلمچه اعزام و در جهت کمک رسانی و خدمات رسانی امدادی و پشتیبانی به زوار استقرار یافتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ