۹۴ پروژه در هفته دولت در میناب افتتاح و کلنگ زنی می شود

اقتصاد ایران: بندرعباس - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در هفته دولت در شهرستان میناب ۸۸ پروژه قابل افتتاح و ۶ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۹۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، پیاده روی اربعین را حماسه‌ای بزرگ خواند و اظهار کرد: همگی بایستی از این اجتماع بزرگ علوی و حسینی در جهت تبیین فرهنگ ناب تشیع استفاده کنیم چرا که قیام عاشورا و اربعین سالار شهیدان، دو چراغ پرفروغ و راهنما در راه آزادی و آزادگی و نماد بصیرت، کرامت و ایمان امت اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردانی مؤمن، مجاهد، متعهد، مردم دار و سخت‌کوش بودند که در جهت اعتلای نهضت عاشورایی از جان شیرین خود گذشتند گفت: این پروژه‌ها در ۱۰ حوزه شامل، شهری و روستایی، راهداری، راه و شهرسازی، کشاورزی، نوسازی مدارس، انرژی صنعت و معدن، برق رسانی (۶۲ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه، و تقدیم مردم شریف میناب خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب افزود: پروژه‌های شاخص بسته بندی خرما، کارخانه نان صنعتی، سالن ورزشی روستای راونگ، دو زمین ورزشی از طرح‌های شاخص در هفته دولت است.

رادمهر در ادامه گفت: در جهت اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم و تحقق کلیدواژه‌های عدالت و انصاف در بستر قانون و در راستای وفاق ملی برای توسعه، آبادانی و بالندگی شهرستان حرکت خواهیم کرد.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی در جهت افزایش تولید و اشتغال است افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی چراغ راه اقدامات تحولی دولت چهاردهم را بیانات متعدد روشن و هموار نمود، ما نیز وظیفه داریم در جهت تحقق منویات ایشان و سربلندی دولت بیش از پیش کوشا باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ