فلیک: یامال بازیکنی فوق‌العاده است

اقتصاد ایران: سرمربی بارسلونا می‌گوید روی داشته‌های فعلی‌اش در این تیم تمرکز دارد و از ستاره جوان بارسا هم تمجید کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که تیم تحت هدایتش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته دوم لالیگای اسپانیا پذیرای اتلتیک بیلبائو خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خانگی گفت: داشتن حمایت هواداران مهم است و به نظر من آنها به ما کمک خواهند کرد تا تیمی قوی‌تر باشیم.

وی همچنین راجع به جدایی هافبک آلمانی بارسلونا اظهار داشت: گوندوگان بازیکنی شگفت‌انگیز برای بارسلونا و تیم ملی فوتبال آلمان در زمان مربیگری‌ام در آنجا بود. ایلکای می‌خواست در بارسلونا بماند، اما در هفته اخیر نظرش تغییر کرد.

سرمربی آلمانی بارسلونا همچنین درباره هافبک اسپانیایی و مدافع دانمارکی این تیم یادآور شد: چیزی را که این هفته از دنی اولمو دیدم، واقعاً دوست داشتم. او آماده بازی کردن است. با کریستنسن هم صحبت کردم، او به خاطر اینکه به لحاظ بدنی مشکلاتی دارد، امروز به طور انفرادی تمرین کرد و باید مراقبش باشیم.  

فیلک در مواجهه با این پرسش که «دیگر به چه چیزی برای تیم‌تان نیاز دارید؟»، گفت: من همیشه روی داشته‌هایم تمرکز می‌کنم. مطمئنم که روی چیزهایی که می‌توانم تغییر دهم کار می‌کنم و به چیزهایی که ندارم فکر نمی‌کنم. من تیم خوبی دارم، تیمی که فردا با آن تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم.  

وی در مورد حریف فردا شب تیمش هم خاطر نشان کرد: اتلتیک بیلبائو ایده‌های روشنی در سبک بازی‌اش دارد، چه در زمان مالکیت توپ و چه در زمانی که توپ را در اختیار ندارد. به لحاظ فیزیکی آنها خیلی قدرتمند هستند و بازی دشوار خواهد شد، اما من به بازیکنانم اعتماد دارم و اینکه می‌توانیم برنده بازی باشیم.

سرمربی بارسا درباره بال اسپانیایی اتلتیک بیلبائو که بارسلونا نسبت به جذب او علاقه‌مند است نیز گفت: نیکو ویلیامز بازیکنی باتجربه است، اما ژول کونده در بازی فردا مراقب او خواهد بود. نمی‌خواهم در مورد ویلیامز صحبت کنم، چون او بازیکن ما نیست و تمرکزم تنها روی مهار کردنش است.

فلیک در پایان درباره ستاره جوان تیمش تصریح کرد: با چیزی که از لامین یامال در تمرینات دیده‌ام باید بگویم که او بازیکنی فوق‌العاده است. او به ما کمک می‌کند تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم که این برای‌مان خیلی مهم است. ما در بازی با والنسیا (دیداری که بارسا در هفته اول لالیگا در آن به برتری 2 بر یک دست یافت) در مالکیت توپ خوب عمل نکردیم.

بارسلونا از ساعت 20:30 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجوییک به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ