تصاویری دیدنی از کابین لوکس خودرو Zeekr 7X منتشر شد

اقتصاد ایران: شرکت Zeekr در آستانه‌ی رونمایی از کراس‌اور 7X، تصاویری از کابین لوکس این خودرو به‌نمایش گذاشت.

شرکت خودروسازی Zeekr خود را برای رونمایی از کراس‌اور برقی 7X در نمایشگاه خودرو چنگدو در ۳۰ آگوست (۹ شهریور) آماده می‌کند و اکنون در آستانه‌ی رونمایی، تصاویری از کابین کراس‌اور لوکس خود منتشر کرده است.

در کابین زیکر 7X می‌توانیم دکمه‌های فیزیکی روی کنسول مرکزی، کنسول وسط با طرح الهام‌گرفته از قایق، نورپردازی محیطی، اسپیکرهایی با قاب فلزی و صندلی‌های چرمی را ببینیم.

نمایشگر و دکمه‌های فیزیکی خودرو Zeekr 7X
Zeekr

همان‌طور که از کراس‌اوری بزرگ انتظار می‌رود، 7X فضای داخلی زیادی برای سرنشینان دارد. صفحه‌نمایش بزرگ سیستم اطلاعات‌سرگرمی بالای دکمه‌های فیزیکی با چیدمان پیانویی در کنار پد شارژ بی‌سیم گوشی قرار گرفته است.

اسپیکر خودرو Zeekr 7X
Zeekr

روی اسپیکرهای خودرو لوگوی Zeekr Sound نقش بسته است که با طراحی شبیه‌به گل آفتاب‌گردان خودنمایی می‌کند. در جلوی خودرو نوار LED تمام‌عرض را می‌بینیم که ظاهر منحصربه‌فردی به خودرو بخشیده‌ است. در نمای عقب نیز افزون‌بر اسپویلر، نوار نورانی سرتاسری وجود دارد.

کنسول میانی خودرو Zeekr 7X
Zeekr

کراس‌اور جدید زیکر، ۴٫۸ متر طول، ۱٫۹ متر عرض و ۱٫۶ متر ارتفاع دارد و فاصله‌ی محوری‌اش به ۲٫۹ متر می‌رسد. 7X در مدل‌های تک‌موتوره و دو موتوره دردسترس قرار خواهد گرفت و در قوی‌ترین تیپ خود می‌تواند حدود ۶۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند و در عرض سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر‌برساعت برسد.

صندلی‌ خودرو Zeekr 7X
Zeekr

نسخه‌ی تک‌موتوره از باتری‌پک ۷۵ یا ۱۰۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد. باتری‌پک ۷۵ کیلووات‌ساعتی ساخت خود زیکر است که نسل دوم باتری فسفات آهن لیتیوم این شرکت به‌نام Golden Brick محسوب می‌شود و برای اولین‌بار در Zeekr 007 معرفی شد؛ مدلی که به‌عنوان سریع‌ترین خودرو برقی تولیدی جهان تبلیغ می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط
  • زیکر 001 جیلی معرفی شد؛ پرچمدار خودروهای برقی چین با هدف عرضه در اروپا

باتری‌پک ۱۰۰ کیلووات‌ساعتی، ساخت CATL است که برد ۷۰۵ کیلومتری را براساس معیارهای CLTC برای مدل تک‌موتوره‌ی 7X فراهم می‌کند. مدل دو موتوره منحصراً با باتری ۱۰۰ کیلووات‌ساعتی عرضه می‌شود. قیمت خودرو جدید زیکر بین ۳۰٬۸۰۰ تا ۴۴٬۹۰۰ یورو (۳۴ هزار تا ۵۰ هزار دلار) خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ