۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح می شود

اقتصاد ایران: شاهرود- فرماندار شاهرود گفت: طی ایام هفته دولت ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۳۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی بعد از ظهر جمعه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در مهمانسرای جهانگردی شاهرود ضمن اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت بیان کرد: ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی طی این ایام با اعتبار ۸۳۳ میلیارد تومان در شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان طی ایام هفته دولت در شهرستان شاهرود افتتاح خواهد شد، افزود: در این ایام شاهد افتتاح ۲۱ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۴ پروژه نیز در هفته دولت در شهرستان شاهرود کلنگ زنی می‌شود، بیان داشت: ۱۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل کلنگ زنی در شهرستان شاهرود خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل کلنگ زنی و بهره برداری در شهرستان شاهرود طی هفته دولت ۱۴۰۳ بالغ بر یک هزار و دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود، افزود: مجموعاً ۱۶۷ پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان شاهرود طی این ایام افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۵ پروژه شامل ۴۴ طرح عمرانی و ۱۱ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان سهم شهر شاهرود در این بین خواهد بود، گفت: در بخش مرکزی شاهد افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی و پنج طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان خواهیم بود.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه در بخش بسطام ۳۸ پروژه عمرانی و چهار طرح اقتصادی با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، گفت: در بی ارجمند ۲۴ طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و ۱۰ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد که به هیچ بخش خاصی تعلق ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ