افتتاح بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح‌های خدماتی در اردستان

اقتصاد ایران: اردستان-فرماندار اردستان گفت: بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی شهرستان اردستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: در هفته دولت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان اردستان به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین برخی از طرح‌های صنعتی و عمرانی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: در حوزه راهداری شهرستان، در دو سال گذشته بیش از ۱۴۰ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان انجام شده و دو تیم در جاده‌های روستایی شهرستان اردستان در حال حاضر آسفالت انجام می‌دهند همچنین روکش آسفالت حفاظتی نیز در حال انجام است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه مردم شهرستان اردستان بوده موضوع مسکن است با روی کار آمدن دولت شهید رئیسی یکی از اقدامات نهضت ملی مسکن بود که ثبت‌نام ها در سطح کشور و همچنین شهرستان اردستان انجام شد.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان در حوزه شهری بیش از ۶۰ هکتار الحاق انجام شده همچنین در حوزه روستایی بیش از ۱۷۰ هکتار الحاق شده و در شهر مهاباد زمین‌ها تحویل داده شده و شروع به ساخت شده است.

وی با بیان اینکه در شهر اردستان سال گذشته ۳۹ هکتار زمین الحاق شد؛ اضافه کرد: پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن کریمان اردستان با فراز و نشیب‌هایی که داشت در حال حاضر مرحله سقف و ستون آن تا پایان هفته تکمیل می‌شود و امید می‌رود در شش ماه اول سال ۱۴۰۴، واحدهایی آماده و تحویل متقاضیان داده شود.

فرماندار اردستان ادامه داد: در مسکن روستایی ۱۷۰ هکتار زمین الحاق شده این میزان در طول سال گذشته برابری می‌کند با ۲۰ سال گذشته در شهرستان و از اتفاقات ماندگار در تاریخ شهرستان خواهد بود، اتفاقات خوبی را در حوزه پیشرفت و توسعه روستایی در شهرستان شاهد هستیم.

احمدی‌طبا یادآور شد: شعار دولت چهاردهم وفاق ملی است، با همدلی و همراهی تمام مسؤولان کارها باید انجام شود و به تنهایی نمی‌توان کاری را پیش برد.

وی گفت: در حوزه فرهنگی اتفاقات خوبی را شاهد بودیم و در سال گذشته ۲۷۰ رویداد شهدایی در شهرستان اردستان برگزار شد که از این حیث رکورددار برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح استان هستیم و با توجه به اینکه سال کنگره شهدا بوده این اتفاق افتاده است‌.

فرماندار اردستان افزود: پیوست‌های فرهنگی بسیاری را نیز در این زمینه داشتیم سرود، تولید محتوا و اقدامات قابل توجهی دیگری انجام شده است‌.

احمدی‌طبا گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در راهپیمایی‌های این شهرستان شرکت کنند و تمام این موضوعات با محوریت مردم است مردم شهرستان پای کار انقلاب و فرهنگ اصیل خود هستند.

وی یادآور شد: اولین رویداد فرهنگی هنری اردستان سرای من توسط هنرمندان شهرستان در اصفهان برگزار می‌شود نگاه ما این است که اردستان باید معرفی شود و دهم تا دوازدهم شهریور برنامه فرهنگی شهرستان با حضور هنرمندان اردستانی در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و مجتمع سوره اصفهان برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ