معنای آتش بس فراگیر اضمحلال رژیم صهیونیستی است

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه پردیسان گفت: مذاکرات آتش‌ بس راه به جایی نبرده و آتش‌بس فراگیر معنایش اضمحلال رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیسان با اشاره به اینکه رأی اعتماد کامل به کابینه دولت یک پاسخ مثبت به ایده وفاق ملی بود، اظهار کرد: مجلس تعامل و وفاق با دولت را عملیاتی کرد و وزرایی که رأی پایین و زیر ۲۰۰ داشتند باید توجه و تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه دولت چهاردهم باید نامه ۵۳ نهج البلاغه را به عنوان میثاق‌نامه خود قرار دهد، بیان کرد: دولتمردان باید مفاد این نامه از جمله تقدم رضایت مردم بر رضایت اطرافیان، پرهیز از شتابزدگی و تأخیر در کارها، پرهیز از لجاجت بر اشتباهات و پرهیز از سستی در کار را نصب العین خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران عجله‌ای برای پاسخ به دشمن ندارد، ابراز کرد: هدف ایران تأثیرگذاری حداکثری است، نه سرعت و غافلگیری و اعلام حتمی بودن انتقام و افزایش عملیات حزب الله در عمق اراضی اشغالی فضای وحشتی را به عنوان بخشی از عملیات روانی جبهه مقاومت ایجاد کرده است.

حجت الاسلام حامدی ادامه داد: رونمایی از شهر موشکی حزب الله اثر خود را گذاشته است و در حال حاضر دو شوک هم به رژیم وارد شد و کمتر مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: یکی اینکه پهپاد شناسایی حزب الله لبنان بالای خانه شخصی نتانیاهو رفت و نه شناسایی شد و نه هدف قرار گرفت. دومین شوک بمب‌گذاری بزرگ در قلب تل آویو بود و مهم این است که در قلب تل آویو از سوی جنبش حماس و جهاد فلسطین این بمب‌گذاری انجام شد.

امام جمعه پردیسان عنوان کرد: مذاکرات آتش‌بس هم راه به جایی نبرده است و آتش‌بس فراگیر معنایش اضمحلال رژیم صهیونیستی است و قطعاً نتانیاهو به این تن نخواهد داد، پس به هیچ عنوان دنبال توافق نیستند و اگر هم به فرض توافق حاصل شود، هیچ ربطی به انتقام ندارد، انتقام قطعی است و گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ