رای اعتماد مجلس به کابینه برای تحقق وفاق ملی بود

اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه شهر سگزآباد با بیان اینکه دولت پزشکیان به معنای واقعی دولت وفاق ملی است، گفت: رای اعتماد مجلس به کابینه نیز برای تحقق وفاق ملی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن آذرتاش در خطبه‌های نماز جمعه سگزآباد ضمن دعوت همگان به تقوایی الهی اظهار کرد: راه توبه برای همه باز است و برای انسان هیچ بن‌بستی وجود ندارد و همیشه امکان گام برداشتن در مسیر سعادت وجود دارد.

وی با اشاره به شروع هفته دولت افزود: کابینه جدید و رئیس جمهور بتوانند مأموریت‌های خود را در جهت رفع مشکلات مردم انجام داده و برای ایجاد رفاه موفق باشند.

امام‌جمعه سگزآباد خاطرنشان کرد: دولت وفاق ملی محقق شد و انصافاً رئیس جمهور برای تشکیل کابینه از سلایق مختلف استفاده کرده است و یک وفاق خوب بین مجلس و دولت شکل گرفته است.

این مقام یادآور شد: شاید ترکیب دولت ۱۰۰ درصد مورد قبول مجلس نبود اما مجلسیان در جهت وفاق ملی به همه کابینه رأی دادند.

وی بیان کرد: رهبری فرمودند از کشور صدای واحدی به جهان مخابره شود لذا زیبنده نبود که از قوای مختلف صدای متفاوتی به جهان مخابره شود.

وی یادآور شد: رئیس جمهور در دفاع از اعضای کابینه تأکید کرد که تمام کابینه با هماهنگی رهبری بوده است البته نباید از رهبری خرج شود و این‌طور نیست که رهبری نسبت به تمام اعضای کابینه اظهارنظر داشته باشند بلکه روی چند وزارتخانه مهم اظهارنظر دارند.

امام‌جمعه سگزآباد با بیان اینکه در سال گشت تصرف ایران از سوی متفقین هستیم گفت: رضا خان کشور را ترک کرد و در اختیار متفقین قرار داد اما امروز برخی ناآگاهانه بدون آنکه تاریخ را مطالعه کنند از رضاشاه حمایت می‌کنند.

این مسؤول تصریح کرد: اربعین ظرفیت بزرگ دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام آذرتاش با بیان اینکه مسیر اربعین مسیر سعادت و بهشت است خاطرنشان کرد: مردم عراق عاشقانه و با تمام وجود از زائرین اربعین امام حسین استقبال و پذیرایی می‌کنند که این امر نشان از عمق ارادت مردم عراق دارد.

حجت‌الاسلام آذرتاش با اشاره به گرامیداشت روز کارمند گفت: مسؤولین و کارمندان رعیت، خدمتگزار و نوکر مردم هستند لذا کسی که مسؤولیت را قبول کرد شرط آن خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.

وی گفت: زکریای رازی یکی از افتخارات ایران و جهان اسلام است که سالروز ولادت وی به نام روز داروسازی نام‌گذاری شده است که خوشبختانه امروز کشور ما با تلاش جامعه داروسازان در عرصه تولید دارو شرایط بسیار خوبی دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ