اسراییل تهدیدی برای همه بشریت است

اقتصاد ایران: کاشمر- امام جمعه کاشمر گفت: اسراییل تهدیدی برای همه بشریت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه که در امامزاده سیدحمزه (ع) برگزار شد، اظهار کرد: پس از شهادت مهمان عزیزمان اسماعیل هنیه همه خواستار انتقام سخت از اسرائیل آدم کش هستند ولی باید همه به هوش باشند و حوادث و خبرها را به درستی تحلیل و بررسی کنند.

امام جمعه کاشمر گفت: باید استکبار تضعیف شود تا شما قوی بشوید و هیچ راه دیگری نیست، برای انتقام نیاز به یک راهبرد و هدف بلند است.

وی بیان کرد: در همین انتقام سخت صدها صهیونیست از سرزمین اشغالی فرار و به کشورهای اروپایی رفته اند و هر روز منتظرند چه اتفاقی می‌خواهد بیافتد و آنهایی هم که در سرزمین اشغالی حضور دارند در تونل‌های خود مخفی شده اند و در جنگ روانی سختی به سر می‌برند.

طاهری افزود: حماس و نیروهای مقاومت در حال برنامه ریزی هستند که در انتقام خود بیشترین و بزرگترین ضربه استراتژیکی را به اسرائیل وارد کنند.

امام جمعه کاشمر در ادامه همچنین گفت: متأسفانه در دو ماه گذشته شاهد زلزله سختی در کاشمر و ویرانی منازل روستایی بودیم که حادثه شهادت رئیس جمهور و برگزاری انتخابات این مساله را به حاشیه برد.

وی با اشاره به اینکه گرچه مسؤولان و خیرین در شهرستان در تلاشند بهترین امکانات را مهیا کنند گفت: امیدوار بودیم که در تابستان مسؤولان، گروه‌های جهادی و خیرین بهتر پای کار می‌بودند و ساخت منازل زلزله زده سرعت بیشتری می‌گرفت.

طاهری گفت: در کنار زلزله قطعی برق چاه موتورهای کشاورزی به کشاورزان و باغداران این روستاها زیان رسانده است گفت: روستاییان زلزله زده از نظر اقتصادی با این حوادث دستشان تنگ است و نیاز به یاری خیرین و مسؤولان دارند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه با همه مشکلاتی که در منطقه داریم نباید از فعالیت‌های خوب نیز غافل شد و جای تقدیر دارد گفت: در داخل شهر پارک قائم که محل تجمع معتادین شده بود توسط شهرداری تبدیل به دومین پارک بانوان شهر شده است تا بانوان به راحتی از این مکان برای ورزش استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ