تبعیت از ولایت فقیه رمز اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است

اقتصاد ایران: ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: همدلی، اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه، رمز اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه، افزود: مجلس برای بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم دو هفته زمان اختصاص داد که در نتیجه بررسی‌ها، تمام وزرا توانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود ۴۰۰ وزیر پیشنهادی معرفی شد که پس از بررسی دستگاه‌های امنیتی تعدادی از آنها تأیید شدند که بیشتر وزرای دولت چهاردهم نیروهای انقلابی و ارزشی هستند.

حجت الاسلام سبزی با تاکید بر وفاق و همدلی در کشور گفت: تعدادی از این وزرا از دیدگاه نمایندگان انقلابی، از برخی چارچوب‌ها عبور کرده بودند اما به دلیل مشکلات داخلی و مسائل بین المللی و ضرورت حفظ وحدت و انسجام داخلی سبب شد برخی ملاحظات در رأی اعتماد لحاظ شد.

وی همدلی، اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه، رمز اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ نماینده است که بدون تردید هرکدام دارای سلایق و جریان‌های مختلف هستند اما شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری برای انتخاب وزرا در دیدار با نمایندگان مجلس و رئیس جمهور مطرح کردند مورد توجه مجلس بود و بر اساس این شاخص‌ها وزرا رأی اعتماد گرفتند.

وی ادامه داد: اکنون میان مجلس و دولت دولت تعامل و همدلی وجود دارد و هیچ‌گونه بهانه‌ای برای کم کاری دولت و وزرا پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با تاکید بر رعایت خطوط قرمز کشور گفت: ما در کنار وزرا و دولت هستیم تا زمانی که در چهارچوب نظام و در مسیر ولایت گام بردارند در غیر این صورت استیضاح هم صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام سبزی با تبریک هفته دولت گفت: شهید آیت الله رئیسی یک رئیس جمهور صادق، خستگی ناپذیر و عاشق ولایت بود و با توجه به شرایط بودجه کشور اقدامات چشمگیری در حوزه‌های مختلف انجام دادند و ایشان باید به فرموده مقام معظم رهبری الگویی برای دولتی‌ها باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی بر هیچکس پذیرفته نیست و دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد که بدون شک جبهه مقاومت و نظام جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکنی به این جنایات خواهند داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ