اربعین تابلوی بزرگ ایمان و شرف و عزت است

اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه اربعین تابلوی بزرگ ایمان، اسوه، شرف و عزت است، گفت: زیارت اربعین از نشانه‌های مؤمن است که در هیچ مکتب و ملتی نظیر ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی یکی از مختصات شیعه است که در هیچ مکتب و ملتی نظیر اربعین حسینی ما وجود ندارد و از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین است.

وی با بیان اینکه اربعین تابلو بزرگ ایمان، اسوه، شرف و عزت است، افزود: خون امام حسین (ع) ریخته شد تا جامعه از غفلت بیدار شوند و تجلیل از اربعین تجلیل از زنده شدن اسلام و قرآن است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: اوج تلخی واقعه عاشورا اسارت آل الله و جسارت یزید به امام و آل الله در شام بود و عاقبت گناه تکذیب کردن آیات و وحی الهی و تمسخر کردن است.

حجت‌الاسلام باوقار با بیان اینکه درواقع عامل اصلی سقوط انسان گناه کردن است گناه روح ایمان را از وجود انسان خارج می‌کند، ادامه داد: ساده و کوچک شمردن گناه، افتخار انجام به گناه، شاد شدن بعد از عمل و ارتکاب گناه و اصرار بر مدامت گناه چهار نوع گناه هستند که بدتر از خود انجام گناه است.

وی با دعوت آحاد مردم به رعایت تقوای الهی با تشکیل دولت چهاردهم پرداخت و خاطرنشان کرد: مهمتری وظیفه رهبری در قانون اساسی تنظیم سیاست‌های کلی نظام است و به عنوان دیدبان انقلاب اگر برنامه‌ای برخلاف آرمان‌های انقلاب باشد جلوی آن را می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر اضافه کرد: انتظار مردم از دولت جدید کار جهادی و ادامه راه شهید جمهور است که در این راستا لازم است دولت چهاردهم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ