توسعه و تجهیز مساجد سقز نیازمند کمک خیران و ادارات است

اقتصاد ایران: سقز- امام جمعه سقز گفت: توسعه و تجهیز مساجد سقز به ویژه مسجد جامع این شهر نیازمند کمک خیران و ادارات است و باید برای این مهم افراد ثروتمند قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمود ابن الخیاط در خطبه‌های نماز جمعه شهر سقز با تبریک هفته دولت و تقدیر از مسؤولان در برپایی میز خدمت در مسجد سقز اظهار کرد: میز خدمت باید هر هفته برگزار شود تا مردم بتوانند مشکلات خود را با مسؤولان مطرح کنند.

وی با تقدیر از اداره اوقاف در تجهیز مسجد جامع سقز افزود: بیش از یک میلیارد ریال توسط این اداره اخیراً برای تجهیز مسجد هزینه شد و مردم باید بدانند نیت واقفان در مسجد هزینه می‌شود و باید خیرین و سایر ادارات برای توسعه و تجهیز مسجد جامع سقز همت گمارند.

امام جمعه سقز اذعان کرد: خداوند در دنیا و آخرت پاداش کار خیر افراد نیک اندیش را می‌دهد و چنین افرادی نزد پروردگار پاداش والایی دارند.

ماموستا ابن‌الخیاط با بیان اینکه انسان در این دنیا با مال دنیا و ثروت دچار غرور می‌شود، افزود: باید افراد توانمند برای کمک به نیازمندان و انجام امور خیر قدم بردارند تا نام نیکی از خود برجای بگذارند و نزد پروردگار محبوب باشند.

وی خاطر نشان کرد: همه ما این دنیای فانی را ترک خواهیم کرد باید به جای مال دنیا به دنبال باقیات الصالحات باشیم و توشه آخرت را بیندازیم تا رضایت خداوند و خوشنودی وی را کسب کنیم.

امام جمعه سقز بر اقامه نماز، به جای آوردن غسل، رفتار براساس شرع و اسلام را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: هر مسلمانی باید آداب دینی و شرعی را بداند و آنرا به جای آورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ