تلاش مرحوم سلیمی آشتیانی در ساخت ۲۰ مدرسه اقدامی کم‌نظیر است

اقتصاد ایران: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: بی‌شک تلاش‌های خالصانه و خدمات شایسته و ماندگار زنده‌یاد سلیمی آشتیانی در ساخت بیش از ۲۰ مدرسه و یاری ساخت ۲۰۰ مدرسه خیرساز، اقدامی کم‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس جمهور رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی ضایعه درگذشت هاشم سلیمی آشتیانی را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‌ساز کشور و خانواده معزز و معزای این فقید سعید تسلیت گفت.

حاجی میرزایی در پیامی با تسلیت درگذشت چهره ماندگار و خیّر نیکوکار و وارسته عرصه مدرسه‌سازی، هاشم سلیمی آشتیانی تصریح کرد: بی‌شک تلاش‌های خالصانه و خدمات شایسته و ماندگار زنده‌یاد سلیمی در ساخت بیش از ۲۰ مدرسه و یاری ساخت ۲۰۰ مدرسه خیرساز، اقدامی کم‌نظیر و باقیات الصاحاتی است که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد زدود و ثمرات، خیرات و آثار اخروی فراوانی برای وی در پی خواهد داشت.

متن پیام رئیس دفتر رئیس جمهور به شرح زیر است؛

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر اندوهناک آسمانی شدن چهره ماندگار و خیّر نیکوکار و وارسته عرصه مدرسه‌سازی، «جناب آقای هاشم سلیمی آشتیانی» موجب تأثر و تألم خاطر فراوان اینجانب شد.

گنجینه وجود خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آموزش و پرورش، خیر کثیری است که همواره آثار و برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت و میهن عزیزمان داشته است.

بی‌شک تلاش‌های خالصانه و خدمات شایسته و ماندگار زنده‌یاد سلیمی در ساخت بیش از ۲۰ مدرسه و یاری ساخت ۲۰۰ مدرسه خیرساز، اقدامی کم‌نظیر و باقیات الصاحاتی است که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد زدود و ثمرات، خیرات و آثار اخروی فراوانی برای وی در پی خواهد داشت.

ضمن ابراز همدردی، این ضایعه بزرگ را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‌ساز کشور و خانواده معزز و معزای این فقید سعید، تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان برای آن مرحوم، رحمت واسعه و غفران الهی مسئلت می‌نمایم.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو

محسن حاجی میرزایی

رئیس دفتر رئیس جمهور

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ