مردم گرفتار مشکلات هستند/ گرانی زیاد است

اقتصاد ایران: تبریز-امام جمعه تبریز گفت: مردم گرفتار و مشکل دارند و گرانی زیاد است و نتیجه اقدامات دولتمردان را در وضعیت سفره معیشتی خود می‌بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: باید بدانیم برای افکار عمومی ارائه گزارش‌هایی که نشان از افزایش و کاهش ترازهای تجاری دارد قابل‌توجه نیست، مردم وضعیت اقتصادی را در سفره‌های خودارزیابی می‌کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه و با نشاط در انتخابات ریاست جمهوری با وجود تمام مشکلات به وظیفه خود عمل کردند، گفت: هم‌اکنون نوبت مسؤولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

مطهری‌اصل با بیان اینکه مردم گرفتار و مشکل دارند و گرانی زیاد است، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات اخیر به وظایف خود عمل کردند و اینک نوبت دولت است که به مطالبات مردم پاسخ داده و وعده‌هایش را عملی کند.

وی بار دیگر تاکید کرد: مسئولان کشور به خصوص دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند و در شرایط امروز کشور تقویت حس غرور ملی باید توسط مسئولان با جدیت دنبال شود.

وی هفته دولت را گرامی داشته و به دست‌اندرکاران دولت جمهوری اسلامی ایران ازجمله ریاست جمهوری و کابینه دولت که این روزها هم‌زمان‌شده با آغاز دولت جدید تبریک می‌گوئیم و امیدواریم با توصیه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دولتیان بتوانند به وظیفه سنگین خود در قبال شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی عمل کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های متخلف علمی، صنعتی، بهداشتی و عمرانی اظهار کرد: هر کسی خدمات انقلاب و جمهوری اسلامی را منکر شود خون شهدا را پایمال کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ