کنایه امام جمعه کرج به حرف‌های اخیر پزشکیان

اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در استان البرز: در جلسه‌ای که رای اعتماد مجلس اخذ شد هم بداخلاقی‌ها و هم هزینه‌هایی صورت گرفت.

فارس: آیت الله « سیدمحمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: اخبار و تصاویر منشر شده از پیاده روی اربعین نشان می دهد هیچ یک ازاقدامات دشمنان نتیجه نداده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام غم و اندوه اربعین حسینی (ع) گفت: قلب‌هایی که همراه زائران کربلا هستند اما بنا به شرایط نتوانستند حضور پیدا کنند، همزمان با این سیل خروشان نزد پروردگار روزی خواهند گرفت.

امام جمعه کرج یادآورشد: دشمنان امسال نیز همچون ادوار گذشته سعی داشتند تا با شیطنت این پیاده روی عظیم و همبستگی میان مسلمانان را کوچک تلقی کنند.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: به فضل و رحمت الهی این قبیل شیطنت‌ و خرابکاری‌ها در داخل کشور و چه در خارج بدون نتیجه باقیماند و بازهم دشمن ناامید شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه مراسم پیاده روی اربعین باید با حضور و برنامه ریزی مردمی اجرا شود، ادامه داد: مسوولان و مدیران تنها موظف هستند زیرساخت را برای زائران فراهم کنند که در این راستا قدردان تلاش و خدمات صورت گرفته هستیم.

امام جمعه کرج یادآور شد: در این بین استان البرز نیز اقدامات مفصلی در بحث فراهم کردن برنامه‌های اربعین انجام داده است که در مصلی امام خمینی (ره) کرج نیز با راه‌اندازی کارناوال فرهنگی در میان موکب‌های مستقر در مسیر کربلا به توزیع بسته‌های فرهنگی حاوی یادداشت ویژه قشر کودک و نوجوان پرداخته اند که با استقبال خوب زائران نیز همراه بوده است.

امام جمعه کرج افزود: راهپیمایی اربعین یک پدیده عظیم است و باید از ابعاد مختلف فضائل و معنویت شخصی مدنظر است.

حسینی همدانی یادآورشد: افزون بر ۲۰ میلیون نفر در رده‌های مختلف سنی و با ملیت‌های مختلف در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند، سراسر دنیا در یک نقطه از زمین تجمع می‌کنند و مسیر مشخصی طی می‌شود.

وی گفت: هیچ نهاد مشخصی برای اداره اربعین نیست و این عظمت ، حضور پرشور و همبستگی زائران اربعین دارای پیام مهمی برای جهانیان است‌ چراکه بسیاری از دشمنان ما سعی دارند بگویند مسلمانان خشن هستند.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: نگاه وسیع تر به اربعین در برگیرنده نگاه تمدنی به این اتفاق مهم است که در واقع حرکت به سمت خورشید ولایت عظمی تلقی می‌شود، جهانی شدن پیام اربعین رابطه مستقیم با مهدویت دارد و امید به آینده را افزایش می‌دهد.

امام جمعه کرج با تبریک ایام هفته دولت به دولتمردان، یادآور شد: دولت جدید کار خود را با آغاز هفته دولت شروع کرد که به رییس جمهور تبریک می‌گوییم، رای مجلس منجر شد تا دولت چهاردهم سکان امور را به دست بگیرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: البته مجلس با رفتار خود هم روحیه تعاملی‌اش را به رخ کشید و هم حرفش را زد، از این به بعد هم باید بدون اغماض وظیفه اش که نظارت دقیق بر امورات دولت است را جدی گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: در جلسه‌ای که رای اعتماد مجلس اخذ شد هم بداخلاقی‌ها و هم هزینه‌هایی صورت گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ