دولت چهاردهم از ظرفیت‌ها برای رونق اقتصادی استفاده کند

اقتصاد ایران: سنندج-امام جمعه سنندج گفت: دولت چهاردهم باید ظرفیت‌ها را برای توسعه و آبادانی کشور، رونق اقتصادی و رفع مشکلات مردم بکار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج با تبریک روز پزشک، هفته دولت و آغاز به کار دولت چهاردهم اظهار کرد: دولت چهاردهم باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و همت خود را برای توجه به خواسته‌های مردم به کار گیرد.

وی افزود: دولت باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای توسعه و آبادانی کشور کردستان و همچنین رونق اقتصادی قدم بردارد.

وی خاطر نشان کرد: دولتمردان باید غمخوار مردم به ویژه فقرا باشند و زمینه توجه به مطالبات آنها و رفع مشکلاتشان را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: امروز اشتغال و مسکن دو دغدغه اصلی جوانان کردستانی است و لازم است این دو مؤلفه مهم مورد توجه مسؤولان قرار گیرد تا جوانان بتوانند بدون دغدغه ازدواج کنند.

دولت برای وضعیت مسکن و ازدواج جوانان چاره‌اندیشی کند

ماموستا رستمی اذعان کرد: امروز جوانان توان تأمین ودیعه مسکن و اجاره بهای سنگین را ندارند و باید چاره‌ای برای این مهم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم برای مردم قابل تقدیر بود، گفت: لازم است دولت چهاردهم نیز برای خدمت بیشتر به مردم هدف‌گذاری کند.

وی همچنین به وضعیت مردم فلسطین و غزه پرداخت و یادآور شد: امروز مردم بی گناه غزه و فلسطین در شرایط سختی زندگی می‌کنند و روزانه هزاران زن و کودک بی‌گناه کشته می‌شوند.

مسلمانان باید حامی مردم بی‌گناه غزه باشند

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مسلمانان باید حامی مردم بی‌گناه غزه باشند، اعلام کرد: اگر در آن سوی دنیا یک مظلوم فریاد کمک سر دهد و جوابی نشنود باید مسلمانان به مسلمان بودن خود شک کنند.

ماموستا رستمی گفت: سکوت سازمان ملل در برابر این جنایات پذیرفتنی نیست و مسلمانان باید هم صدا برای نابودی رژیم صهیونیست به پا خیزند و از خداوند خواستار سرنگونی این رژیم غاصب شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ