کش مکش های بی حاصل کشور را مستهلک کرده‌ است

اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز کش مکش‌های بی حاصل کشور را مستهلک‌ می‌کند و باید با تکیه بر افرادی عالم و توانمند برای پیشبرد کشور قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: کابینه دولت چهاردهم از ۳۱ مردادماه آغاز به کار کرد و رأی قاطع مجلس به دولت چهاردهم فرصتی برای خدمت هر چه بیشتر به ایران و مردم است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: خدمات دولت‌ها سرمایه ملی است و نباید خدمات دولت‌ها به ویژه دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی نادیده گرفته شود.

آیت الله کعبی تاکید کرد: امید است با سرکار آمدن دولت چهاردهم فصل نوینی برای حل مشکلات مردم فراهم شود.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: امروز کش مکش‌های بی حاصل کشور را مستهلک می‌کند و باید با تکیه بر افرادی عالم و توانمند برای پیشبرد کشور قدم برداریم.

وی گفت: انتقام خون شهید هنیه حساب شده و با برنامه‌ریزی و دردناک خواهد بود و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح و هماهنگی‌حزب الله لبنان و مقاومت عراق در پشتیبانی از غزه قابل تقدیر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز ارتش صهیونیستی خسته‌تر از همیشه است و اسرائیل در برنامه نابودی حماس شکست سنگینی خورده است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه امسال شعار مراسم اربعین «از کربلا تا قدس» است افزود: از موکب‌داران که در حال خدمت رسانی به زائران هستند قدردانی می‌شود، خوزستان‌پایتخت موکب‌ها است و امسال موکب‌های فلسطینی نیز در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ