همه اعضای دولت به‌صورت جهادی به مردم خدمت بی‌منت ارائه کنند

اقتصاد ایران: بوشهر - امام جمعه دشتی گفت: همه اعضای دولت به‌صورت جهادی به مردم خدمت بی‌منت ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهدوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار کرد: از برترین جلوه‌های تقوای الهی، تعظیم شعائر الله است و برترین شعائر الهی، شعائر حسینی (ع) است و حماسه عظیم اربعین اربعین حسینی (ع) اوج تعظیم شعائر الهی است.

وی اضافه کرد: امروز شاهد میعاد جهانی شیعه با عنوان اربعین هستیم. پیاده روی اربعین یکی از برکات انقلاب اسلامی می‌تواند محسوب می‌شود که آن حرکت عراقی در داخل عراق را به یک حرکت جهانی و یک اتفاق بسیار بزرگ تبدیل کرد.

امام جمعه دشتی بیان کرد: کنگره عظیم اربعین در واقع هیئت جهانی حسینی (ع) و بزرگ‌ترین راه‌پیمایی جهان علیه دستگاه استکبار و کفر و شرک و یک استغاثه جهانی به ساحت قدس ربوبی برای ظهور منجی بشریت حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنافداه است.

وی خاطرنشان کرد: اربعین اتصال دهنده‌ی ظرفیت‌های بی‌شمار ملت‌های اسلامی از غرب آسیا تا شمال آفریقاست و زمینه‌ساز تحقق نهایی امت اسلامی یعنی تشکیل تمدن عظیم نوین اسلامی است.

زاهددوست افزود: مسئله دشمن‌شناسی، شناخت دشمنان اسلام، دشمنان حق و یزیدیان زمان یکی از ابعاد حماسه عظیم اربعین است و جریان استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و اعوان و انصار آنها که با همان شاخصه‌های قاتلان اباعبدالله (ع) در زمانه ما شناخته می‌شوند.

وی با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی افزود: تلاش و اهتمام رئیس جمهور در راستای تحقق وفاق ملی و روحیه تعاملی حاکم بر مجلس دوازدهم قابل تقدیر است.

امام جمعه دشتی ادامه داد: تک تک اعضای دولت موظفند از امروز با روحیه جهادی و انقلابی راه شهید رئیسی را دنبال کرده و قوت‌های دولت سیزدهم را تقویت و تداوم ببخشند و ضعف‌های آن را اصلاح کرده و خدمت خود را با سرعت و دقت آغاز کرده و ادامه دهند.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های - ارزشمند شهید رئیسی پرهیز از حاشیه‌ها بود و اعضای دولت ایشان هم تحت تأثیر همین روحیه، تا حدود زیادی از حواشی پرهیز کردند. طبعاً این انتظار از دولتی که نام دولت وفاق ملی را با خود به همراه دارد بیشتر است.

زاهددوست تاکید کرد: به تعبیر معاون اول رئیس جمهور، دولت هم اقتدار دارد و هم اختیار. بنابراین شعار دولت وفاق باید از این پس ما می‌توانیم باشد. باید با تمام توان پای در راه خدمت بی منت گذاشت.

وی تاکید کرد: میثاق جمعی مدیران دولت منظومه فکری امامین انقلاب، قانون اساسی، سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی و قانون برنامه هفتم است. این وعده روشن رئیس جمهور بوده و هست، امیدواریم با وفاق مسئولان و نخبگان و مردم شاهد پیشرفت بیشتر ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

وی اظهار کرد: طبعاً وفاق ملی محدود به ۱۹ وزیر و چند معاون و مشاور در کابینه نیست و انتخاب یاران و همکارانی که بیشترین سطح تخصص و تعهد و اقدام جهادی و روحیه تعاملی را داشته باشند، می‌تواند نقطه قوت دولت باشد.

امام جمعه دشتی گفت: در روزهای اخیر شاهد نمایش دو تحول تازه از قدرت جریان مقاومت در مواجهه با اشغالگران اسرائیلی بوده‌ایم.

وی بیان کرد: خود رسانه‌های صهیونیست گزارش داده‌اند که یک پهپاد شناسایی حزب‌الله لبنان توانسته خود را به نزدیک خانه شخصی بنیامین نتانیاهو، برساند، بدون اینکه هدف قرار گیرد و یا سامانه‌های پدافندی صهیونیست بتوانند آن را رهگیری کنند، عملیات خود را با موفقیت انجام داده است.

وی ادامه داد: جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه مسئولیت انجام یک بمب‌گذاری بزرگ در قلب تل‌آویو را برعهده گرفته‌اند و تأکید کرده‌اند که این قبیل عملیات‌ها برای تنبیه دشمن اسرائیلی همچنان ادامه خواهد داشت.

زاهددوست اضافه کرد: این دو رویداد صهیونیست‌ها را به شدت دستپاچه و شوکه کرد و مقام‌های امنیتی اسرائیل با انتقادات جدی از سوی افکار عمومی مواجه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ