دولت چهاردهم برای خدمت به مردم کوتاهی نکند

اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: دولت چهاردهم با پشتوانه قوی رأی اعتماد مجلس به تمام وزرا رأی آورد و برای خدمت به مردم کوتاهی نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: وزرای کابینه دولت از همه طیف‌ها هستند و مقام معظم رهبری هم در مراسم تنفیذ از رئیس جمهور حمایت کرد و مردم نیز پشتیبان دولت هستند که امیدواریم این دولت ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی با تاکید بر گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی عنوان کرد: اولین سالی است که هفته دولت را بدون حضور شهید رئیسی برگزار می‌کنیم، اما این شهید بزرگوار الگوی جدیدی را از خدمت صادقانه ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مساله آب و دامداری و توجه به صنعت از مسائل مورد اهمیت در خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه دولتی‌ها باید قدردان مردم باشند، گفت: باید ۲۴ ساعته به فکر رفع دغدغه مردم باشید و خودتان را وقف گره گشایی از امورات کنید.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از خطبه‌ها به اهمیت پیاده‌روی عظیم اربعین اشاره و عنوان کرد: اربعین؛ حادثه عاشورا و شیعه را به دنیا معرفی می‌کند و جلوه‌های ویژه‌ای از شکوه و عظمت همدلی و عشق و از خودگذشتگی مردم عراق یا زائران به نمایش می‌گذارد.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: اربعین یک رسانه قوی برای تبلیغ مکتب و احیای دین پیامبر (ص) است و حضرت مهدی (عج) در هنگامه ظهور خودشان را به وسیله ارباب‌مان امام حسین (ع) معرفی می‌کند.

وی در ادامه به موضوع صیانت از حجاب بانوان پرداخت و تصریح کرد: مردانی که برای آن‌ها حجاب ناموس‌شان مهم نباشد و از آن صیانت نکنند مورد غضب خداوند هستند.

وی تاکید کرد: باندهای جنایتکار صهیون به دنبال تبلیغات گسترده و بی‌عفتی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ