اربعین احیای قیام حسینی است

اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: اربعین احیای قیام حسینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «شمس‌الله صفرلکی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اظهار کرد: زیرساخت‌های اربعین، خدمات‌رسانی و موکب‌داری امسال مردم و مسئولان استان در مرز و شهر مهران از سال‌های قبل بسیار بهتر شده است که جای تقدیر دارد.

وی ضمن بیان نکاتی در خصوص خدمات‌رسانی به زائران تاکید کرد: امیدواریم بخش پایانه و گذرنامه عراق در آن سوی مرز هم مثل بخش ایران عملکرد بهتری پیدا کند، چون نیازمند پیشرفت بیشتری است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: باید مسئله غذا و پذیرایی از زائران را ساماندهی کرده و از برخی اسراف‌ها جلوگیری کنیم و از طرفی در پخت غذاها به فصل توجه کنیم، در فصل تابستان آماده کردن یک ساندویچ خنک می‌تواند بسیار بهتر از پخت غذاهای گرم باشد.

صفرلکی با بیان این‌که اربعین باید کاملاً مردمی باشد، افزود: دولت نباید خود را درگیر کار موکب‌داری کند و فقط باید به آماده‌سازی زیرساخت‌ها، برقراری امنیت و نظارت بپردازد.

وی با اشاره به هفته دولت نیز گفت: در کشور پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، اما این کارهای بزرگ به خوبی اطلاع‌رسانی نشده‌اند و مردم اطلاع چندانی در خصوص آن ندارند، باید پشرفت‌ها و کارهای دولت به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه موقت ایلام در خصوص تشکیل دولت هم خاطرنشان کرد: از آنجایی که نظام بر مبنای مردم و رهبری بنا شده است پس از شهادت شهید رئیسی، هیچ بن‌بستی در کشور ایجاد نشده و مراحل انتخابات تا تشکیل دولت به خوبی انجام شد، ضمن تبریک به رئیس‌جمهور، امیدواریم آقای پزشکیان که در دوره تبلیغات از نهج‌البلاغه می‌گفتند، در عمل هم نهج‌البلاغه مبنا باشد چرا که سخنان امام علی (ع) کارگشاست.

وی افزود: امیدوارم کسانی به‌عنوان مسئول انتخاب شوند که هم متعهد باشند و هم متخصص تا حقوق مردم پایمال نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ